Sunwing Resort & Spa Side Beach, Side - Noen som har vært her??

Å, det så digg ut!
Når reiser dere?

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Å, det så digg ut!
Når reiser dere?

Ja, vi syntes også at det så veldig bra ut, håper det er det.
Reiser ikke før 4.juli - så nå har vi noe å se frem til :)

har ikke bodd på det hotellet, men har vært i side 3 ganger. Det er kjempe fint der;) Tyrkere er innpåslitne og hold gått i ungene de første dagene(de mener bare godt, vil gjerne ta på og klemme de små lyse barna[8D]), men ellers kommer dere nok til å få en fin tur

Junior medlem

Medlem siden: 25.03.2006
Status: pålogget http://www.ving.no/sunwing/sunwinghotelmaster.aspx?hotelareaid=36251&categoryid=16&itemid=36251

Vi har bestilt to uker her, ser veldig bra ut :) Men er spent om det står til forventningene...

< Melding endret av Stine:-) -- 11.03.2009 9:06:28 >

vi var der i fjor! det er det fineste stedet jeg har vært. det hotellet med de flotte leilighetene. også har du alt du trenger på hotellet. kjempekjekt med barn å reise dit! stranda er vel 100 m unna. den er også helt super. kjempekoselige folk. hotellet er jo også helt nytt. det er bare kjempelekkert! gled deg! kommer absolut til å reise dit igjen!

ORIGINAL: anne84mod

Junior medlem

Medlem siden: 25.03.2006
Status: pålogget http://www.ving.no/sunwing/sunwinghotelmaster.aspx?hotelareaid=36251&categoryid=16&itemid=36251

Vi har bestilt to uker her, ser veldig bra ut :) Men er spent om det står til forventningene...

< Melding endret av Stine:-) -- 11.03.2009 9:06:28 >

vi var der i fjor! det er det fineste stedet jeg har vært. det hotellet med de flotte leilighetene. også har du alt du trenger på hotellet. kjempekjekt med barn å reise dit! stranda er vel 100 m unna. den er også helt super. kjempekoselige folk. hotellet er jo også helt nytt. det er bare kjempelekkert! gled deg! kommer absolut til å reise dit igjen!

Så bra dere var fornøyde, nå gleder jeg meg enda mer:)

har ikke vært i side, men har vært på sunwing annen plass og de var jeg kjempe fornøyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har også vært i side, og det var en koselig by [:D] 

Back
Topp