Sunwing Resort & Spa i Arguineguin

minoja

Elsker forumet
Noen her inne som har vært der(med unger)? Hvordan synes du det var? Ligger det "sentralt" eller er det langt å gå om man skal noe - butikker, resturant ol.? Hvordan er det å få tak i bleier der nede? Var der i fjor, men hadde med oss alt - så vi registrerte egentlig ikke pris og tilgang på slike barneprodukter der...

Skal dit snart, ikke vi som har valgt å bo der for reisen/oppholdet får vi fra svigerfamilien som også skal...så derfor lurer jeg litt på hvordan andre syns stedet er[:)]

Hotellet var veldig fint, får tak i bleier og barnemat både på hotellet og på butikken.
Syns ellers det var veldig kjipt rundt der da, lite å finne på og ikke noe i gatene rundt. Måtte liksom til porto rico. Så drar ikke tilbake.
Men absolutt et koselig sted altså:)

Veldig barnevennlig hotell. Tar vel en 10 min å gå til en Spar butikk med godt utvalg, og så er der et mini-marked på hotellet. Er et senter med div restauranter ca 10 min unna også. Og noen restauranter på veien dit. Lenge siden vi var der så husker ikke helt.
Bleier er DYRT på Gran Canaria så det hadde jeg tatt med om dere har anledning....

vi har vært der og syns det var fantastisk bra der for både liten og stor. Var mange spisesteder i nærheten og kjempebra show på hotellet. Ca 30 min gange langs vannet så kommer man tid den flotte standa Amfi beach hvor det er hvit sand og turkisblått vann!! er heller ikke dyrt å komme seg dit med taxi da...

ang bleier osv vet jeg ikke, men bege gangene jeg har vært der hadde de eget lite supermarked på hotellområdet hvor de hadde mange norske matvarer i hvert fall.. men har hørt at bleier er dyrere der nede.

Back
Topp