Sunwing Resort & Spa Arguineguín

*Carrie*

Forelsket i forumet
Noen som har vært på dette hotellet på Gran Canaria? Vurderer å bestille en tur dit til høsten, men vil gjerne høre erfaringer derfra. Kommer da til å reise med to små barn.

var der for MANGE år siden, når jeg selv var kankjse...12 år eller no. Syntes bassenget var veldig fin, og uteplassen rundt der.
Rommene var greie, og underholdningen på kveldene likte jeg godt! Syntes det var en opp ferie. MEN har jo ikke selv reist med barn da, så vet ikke hvordan det er ..men vil tro det er topp [:D]

Var der i høst med min på 8 mnd! Fint hotell med store basseng for store og små! [:D] Da vi var der var det rimelig rolig siden det var lavseseong så vil tro det er litt mer støy og skrål i høysesong uten at det er noe negativt[:D]! 10 min fra hotellet inn til "byen"[:D] Jeg kan anbefale det, uten tvil[:D] det som kan være lurt er å ringe når du har bestillt å be om å få rom fra 317-717, da får de rom på den rolige fløyen med havutsikt[:D]

Vært der to ganger[:)] Uten barn da, men det virker veldig barnevenlig der[:)] MASSE unger ihvertfall, og masse opplegg for barn[:)]

Har fått det anbefalt av mange, så vi reiser i april! [:)]

har vært der 2 ganger og har bare go`ord å si om den plassen. har lyst til å reise tilbake en gang med egne barn.

Ja er kjempeflott der [:)] Var der mye som barn selv.

Så bra å høre at folk har vært fornøyde, da tror jeg det blir en tur dit [:D]
Men hvordan er det med vind der? Har erfart at det blåser en del på Canariøyene...

Ikke reis til Arguineguín, masse timeshare selgere som står på gata rett ovenfor hotellet- de gir seg ikke om du sier nei.
Vi har ikke noe negativt å si om hotellet, men om plassen.

Vi var der for 2 år siden ca... Har veldig lite negativt å si, bortsett fra at det ikke var aircondition på rommet og at det var VELDIG mye salt i bassenget... Så fikk du øynene under vann, så måtte du opp av bassenget og dusje for at det svei så mye...

Men ellers en kjempeflott plass å være, for både små og store :)

Jeg gjorde brudehåret mitt på det hotellet i fjor. Reagerte på hvor flott hotellet var, og vi har bestemt oss for å dra dit neste gang.

Back
Topp