Sunwing Resort Side i Tyrkia

supernint

Elsker forumet
Vi vurderer å bestille tur i slutten av august til et av Sunwing sine hoteller i Side i Tyrkia.
Noen som har vært der og vil dele sin erfaring?

Har reist med all inc tidligere med god erfaring, og vurderer dette igjen, da vi
føler dert virkelig blir ferie når vi reiser med barn.

Vi er to familier som reiser sammen, så blir 4 voksne, 2 barn på 2 år og 2 barn på 4 år.
Så at det er godt tilrettelagt for både 2 og 4 åringer er viktig for oss.

Hei:) akkurat kommet hjem der ifra, var veldig fornøyd med hotellet.
Men vi hadde ikke all inc. Kjempe fint hotell!!:D

Hei:) akkurat kommet hjem der ifra, var veldig fornøyd med hotellet.
Men vi hadde ikke all inc. Kjempe fint hotell!!:D

Oi, spennende!

Alder på barna dere reiste med?

Er det noe slags "blekksprut" sklie der? Tenker da som passer for de på 2 år?

Del gjerne litt erfaring dere hadde, og hvordan det var der?

Jeg har ingen barn enda, venter i september:) men er jo et familie hotell. Var mange barnefamilier der. Jeg var på sunwing east. Vet ikke om det er noe forskjell på east og west. :)
Jeg vet ikke om det er noen blekksprut sklie der. Hotellet er på en måte delt i to, så jeg lå på den siden som inne hadde noe sklie. Man kan jo være på begge sider, men det hadde ikke jeg noe behov for.

Også er det aktiviteter som dem ordner for barn i forskjellige aldersgrupper hver dag tror jeg :)

Har nettopp vært på sunwing resort side west beach. Veldig god standard, hyggelig personale, god mat, utrolig fin sandstrand, 2barnebasseng med små sklier, 2store sklier, 2min gange til strand og lokal sentrum og ellers bare topp :) :)

Bare husk på at Tyrkia er fryktelig varmt i august!!

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Vi har akkurat kommet hjem fra Blue village seven seas (star tour) i Side, de har blekksprutsklie ihvertfall :P
Veldig barnevennelig og fint :) all inclusive.

Ble til at vi bestilte Sunwing Side West Beach med All Inclusive. Bestilte også Happy Baby rom med barneseng, barnestol, vogn++ De ligger på bakeplan med grind som kan åpnes ut til plen og barnebasseng. Så satser på at det blir avslappende :)

Har vært i Tyrkia før... men husker ikke helt temperaturene. Sist vi var der reiste vi september, og da temp ok. Så håper vi berger da vi reiser siste uka i august.

Reiser fra Molde, så derfor hadde vi ikke annet valg enn Gran Canaria eller Tyrkia med Ving evt Rhodos med Startour.
Men satser på at vi har gjort et godt valg :)

Har nettopp vært på sunwing resort side west beach. Veldig god standard, hyggelig personale, god mat, utrolig fin sandstrand, 2barnebasseng med små sklier, 2store sklier, 2min gange til strand og lokal sentrum og ellers bare topp :) :)

Ser lovende ut det du skriver :)

Leste på nettsiden til ving at det skulle åpne nytt barnebasseng med sklie. Ser det ikke på bildene. Men hvordan var skliene i barnebassengene?
Hadde dere all inclusive? Hvordan var det? Vi har bestilt All inclusive
Og hvilken leilighetstype hadde dere? Vi har bestilt Happy Baby leilighet

Vil tipse dere om å se på Nazar sine Pegasos hoteller hvis dere skal reise til Tyrkia med barn. Absolutt hoteller å anbefale.. www.Nazar.no

Ser nå at dere allerede har bestilt og reiser fra Molde. Vår nærmeste flyplass er også Molde, men vi er så fornøyde med Nazar sine hoteller at vi gladelig kjører til Vigra for å reise derifra.

De nye skliene er store sklier. En bratt rett ned og en som går irundt. I barnebassengene er det 3små vanlige sklier, helt ok for mine barn på 4 og 5 år. All inclusiven var grei, nok å velge i mellom og god mat. Har opplevd større utvalg tidligere år, men mer enn nok her også :) Vi hadde vanlig leilighet, rent og lyst. Synes leiligheten er kjempe fine. (Har vært i syden 1-2 ganger i året, så har vært på mye forskjellig) må også nevne at det var mye for barna å se på og være med på:)

Back
Topp