Baah. La om til et relativt sunt kosthold forrige helg og nå har jeg restless legs. Aldri opplevd det i svangerskapet denne gang. Kan det være derfor?
Har tatt magnesium nå. Måå sove!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips. Da skal jeg prøve det og. Helt utrolig frustrenede å ikke få sove pga noe sånt.Aner ikke om det er pga kosthold, men jeg slet veldig med det i forrige svangerskap. Nå gjør jeg tåbøy på trening 2x i uken og får det kun når jeg ikke har vært på trening på 1 ukes tid (pga sykdom). Tåbøy kan du gjøre hjemme i trappa, 10x2
De her jeg tar inneholder B6 og!=)Magnesium virker bare sammen med B6, men du tar kanskje det også?
Kjøp kalsium også, om du ikke har det! Jeg tok magneisum allerede og måtte ta kalsium i tillegg før leggkrampene og restless legs ga seg!Baah. La om til et relativt sunt kosthold forrige helg og nå har jeg restless legs. Aldri opplevd det i svangerskapet denne gang. Kan det være derfor?
Egentlig andre veien. Hehe. At jeg spiser mer meieriprodukter. Men takker for tips..Kjøp kalsium også, om du ikke har det! Jeg tok magneisum allerede og måtte ta kalsium i tillegg før leggkrampene og restless legs ga seg!
Kanskje overgangen til «sunt kosthold» har gjort at du får i deg mindre kalsium? Mindre ost/melkeprodukter? Uansett trenger man MASSE kalsium som gravid så bare å ta
Oi.. *klør meg i hodet* heheEgentlig andre veien. Hehe. At jeg spiser mer meieriprodukter. Men takker for tips..
Spiser ost, kesam, masse rømme, sjokomelk osv. Men kan lite salt være grunnen? For når jeg tenker meg om så har det vært lite salt i det siste..Oi.. *klør meg i hodet* hehe
Her gjorde Iallefall kalsium susen, men jeg spiser omtrent ikke meieriprodukter da.. gulost er det som inneholder mest kalsium, mens for eksempel yoghurt har veldig lite.
Tja, salt skal egentlig ikke ha noe å si. Viktig å få i seg nok kalsium, magnesium og kalium da. Det påvirker leggkramper og restless legs. Kalium finner man nesten bagen i avokado og bananer. Spesielt i avokadoSpiser ost, kesam, masse rømme, sjokomelk osv. Men kan lite salt være grunnen? For når jeg tenker meg om så har det vært lite salt i det siste..