Sunsilk shampo+balsam??

**Moonlight**

Forumet er livet
Er de OK??
tenkte på den for volum spesielt.Blir vel ikke så bra som frisør produkter,men det blir dyrt i lengden...Ikke alltid jeg har råd til nytt der når jeg går tom,så må da kjøpe butikk produkt imens....

Nå har jeg mye og tykt hår, så jeg får veldig volum uansett hva jeg gjør...[>:]

Men jeg liker Sunsilk veldig godt iallefall[:D]

Sunsilk og Define gir meg sår i skalpen og håret mitt blir skikkelig ekkelt.. Det er ikke særlig dyrere med frisørshampo siden den er så mye drøyere og man bruker og kjøper dermed mindre av den enn butikksjampo. [:)] De butikksjampoene som fungerer greit en stund for meg er Elvital og Head and Shoulders.. 

ORIGINAL: Sicily

Sunsilk og Define gir meg sår i skalpen og håret mitt blir skikkelig ekkelt.. Det er ikke særlig dyrere med frisørshampo siden den er så mye drøyere og man bruker og kjøper dermed mindre av den enn butikksjampo. [:)] De butikksjampoene som fungerer greit en stund for meg er Elvital og Head and Shoulders.. 

nei,er klar over det,men om jeg går tom for shampo og eller balsam når jeg er blakk så er det mer enn jeg kan bruke der og da.Kommer alltid til å bruke mest frisørprodukter.Men vil gjerne ha noe som er OK ellers og[:)]

Jeg har blitt helt forelsket i den nye, lysegrønne sunsilk shampoen + balsam :)
Lukter superdigg og balsamen funker veldig bra på håret mitt :)

Anbefales!

Om jeg MÅTTE bruk noe crap som ikke var fra frisør hadde jeg vasket håret med Lano eller grønnsåpe. Da var jeg iallefall sikker på at håret mitt ikke ble drittfult av ikkeløselige silikoner som ødelegger hår og hodebunn.. 

ORIGINAL: theskj

ORIGINAL: Labambie

Om jeg MÅTTE bruk noe crap som ikke var fra frisør hadde jeg vasket håret med Lano eller grønnsåpe. Da var jeg iallefall sikker på at håret mitt ikke ble drittfult av ikkeløselige silikoner som ødelegger hår og hodebunn.. 

Var det jeg fikk høre som var en god grunn til fett hår[:'(]
Nå bruker jeg REF og jobber med saken til å tilvenne meg den[:)]

Jupp.. Ser det med en gang hos de som bruker sånn butikk-crap.. Man kan faktisk skrape av silikonbelegget i hodebunnen, det er griseekkelt.. Man ser det godt på håret også hvis man skjærer med et barberblad. Ser ut som flass og STINKER fordi den hindrer luft til å komme inn i hodebunnen og håret.. Skulle vært forbudt.

ORIGINAL: Minimeg

ORIGINAL: Labambie

Såpass ja.

Hva med denne Syoss, eller den andre som frisører anbefaler da? Husker ikke hva den heter, men han mannen. Tror den har hans navn.

Desverre.. Det må nesten være kjøpt av en frisør for å kunne kalle seg frisørshampo, derav prisen.. Man kan jo bestille rimelig på nett eller evt. smart club.. Nille har vel et parti med Loreal stående.

Back
Topp