Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rosapute
Den gjør sikkert håret rent og pent[:)] Men det er ingen "butikkshampoer" som er bra. De gir ikke noe næring eller beskyttelse til til håret. Det er derfor de er så billige iforhold til shampoer som du får kjøpt hos frisørere også. De er billigere å lage fordi det innholder masse vann og parfyme osv som håret ikke trenger. Og er også mange som inneholder silikon, dette gjør at håret ser fint ut kanskje et par uker, men når silikonet legger seg som mange lag utenpå håret så får ikke håret noe næring inn til seg lenger og da blir det helt flatt og livløst. Men kjenner flere som bruker sun silk og har ikke hørt noen klager for de hvertfall[:)]
ORIGINAL: Adrianna
Jeg bruker den orange sunsilken, og jeg er kjempefornøyd med den!! [:)]
Det var Define som hadde skikkelig dårlig omtale for tiden!
ORIGINAL: **Flash**
Rosapute: hvis du kan noe om dette... kan du da svare meg på hvordan hår - som bare er døde forhorna celler - kan ta til seg næring ol lignende som frisører hevder at det kan? fatter desverre ikke dette jeg...[8|]
ORIGINAL: nina
hadde den på tilbud på obs til 9,90 pr stk så kjøpte 10 stk jeg [:)] Håper at den er bra [;)]
ORIGINAL: MaritaH
Jeg kjøper 2 liters sjampoflasker med pumpe av merker som Redken, Matrix, Bio og flere i Sverige til en liten pris (146 kr). Veldig lurt siden den har pumpe også. Disse sjampoene finnes i frisørsalonger men de store flaskene får de ikke lov å selge her i Norge.
Frisører får bestilt så store shampoer/bamlsamer til å ha ved vasken i salongen. Man kan spørre frisøren sin om hun/han kan bestille for deg[:)] Dette gjør fler av mine kunder, så hvis du har en snill frisør så kan nok hun/han fikse det for deg også[:)]
ORIGINAL: Beta
ORIGINAL: *Bekkizz83*
Den gjør sikkert håret rent og pent[:)] Men det er ingen "butikkshampoer" som er bra. De gir ikke noe næring eller beskyttelse til til håret. Det er derfor de er så billige iforhold til shampoer som du får kjøpt hos frisørere også. De er billigere å lage fordi det innholder masse vann og parfyme osv som håret ikke trenger. Og er også mange som inneholder silikon, dette gjør at håret ser fint ut kanskje et par uker, men når silikonet legger seg som mange lag utenpå håret så får ikke håret noe næring inn til seg lenger og da blir det helt flatt og livløst. Men kjenner flere som bruker sun silk og har ikke hørt noen klager for de hvertfall[:)]
Hvor har du hørt det? Jeg jobber som frisør, og jeg mener det stikk motsatte! [:D] butikkshampoene er like bra som de man får kjøpt i en frisørsalong, grunnen til at de er så mye dyrere er at frisørene tar betalt for "rådene" man får når man kjøper shampoen i en frisørsalong! Så mange butikksjampoer som er bra! Men de fleste frisører sier jo selvfølgelig at de man har i salongen er best, for de vil jo selge [;)]
Hmmm dette hørtes litt spesielt ut spør du meg.. Tror du kanskje har missforstått noe[;)] Det er faktisk bevist at butikk shampoo ødelegger håret. Det gjør så håret rotner invendig., Selvom håpet føler flottere en noen gang så er det ikke sånn det er inni seg[;)]