Sunnmørsjenter!

tigerbebis

Gift med forumet
Hvem av dere er det som tar turen til fagre Fosnavåg på torsdag?

[:)]

jeg har planer om å komme på besøk til deg å herman på torsdag [:)] hvis ikke sunnmørsvåren slår til da...da tørr jeg jammen ikke på sommerhjul :p

ORIGINAL: *Nurk84*

jeg har planer om å komme på besøk til deg å herman på torsdag [:)] hvis ikke sunnmørsvåren slår til da...da tørr jeg jammen ikke på sommerhjul :p

flotters! [:)]

nei om det blir slik som det var i dag når vi stod opp, så får du faktisk ikke LOV til å komme! skummelt altså..[&o]

satser på fineværet holder seg! [:)]

Jeg er her jeg [:D]
Sitter på vakre Remøyholmen og venter spent på torsdagen!

Så må jeg innrømme at jeg glemte å pakke peppernøttene som jeg lovte [>:] Huff!!!! Sorry! [:(]

opp med seg.

noen flere? [:)]

Ja! [:D] send en pm om hvor du bor da![8D]

jatakk...hehe...vil gjerne vite hvor du bor! :)

når vil du ha besøk da? å omtrent kor lang tid tar d fra ålesund?

jatakk...hehe...vil gjerne vite hvor du bor! :)

når vil du ha besøk da? å omtrent kor lang tid tar d fra ålesund?

Neieh, har vel sagt sånn i 12-13 tida [:)]

Tar vel halvannen time ca, om jeg ikke tar helt feil! Må sikte deg inn slik at du slipper å vente på ferge, det er så kjedelig! [8D] Fra Hareid er det ca 40 minutt hit (men da har du good tid). [:)]

Nå må dere kose dere masse!!

Og så FORVENTER vi bilder fra treffet etterpå!![:D]

ORIGINAL: snupsidupsi

'

Takk for det, og det skal vi! [:D]

*nurk84* måtte desverre melde avbud, ikke helt i kjørebillangtform jenta hennes :(

men vi andre skal knipse bilder ja, no worries! [:D]

ORIGINAL: tigerbebis

'

*nurk84* måtte desverre melde avbud, ikke helt i kjørebillangtform jenta hennes :(

ja..vil veldig gjerne se bilde!! [:)][:)] hadde så utrolig lyst å komme...snuppa har jo fremdeles ikke spist noe da så [&:]

dere hadde det vel kjekt regner jeg med??

'

ja..vil veldig gjerne se bilde!! [:)][:)] hadde så utrolig lyst å komme...snuppa har jo fremdeles ikke spist noe da så [&:]

Huff, føler virkelig med deg, altså! Ikke noe kjekt når de ikke vil spise..håper det løsner snart!!

Hehe, kjekt og kjekt..joda, det VAR kjekt, og det var KJEMPEkoselig og hilse på de nyydelige småjentene, og mammaene, men Herman gråååt og gråt, helt hysterisk [&o] så jeg ble sånn passe varm og svett, hehe..helt utslitt både jeg og gutten når besøket dro [8D] jentene kunne ikke åpne munnen engang uten at han begynte å hylgrine, huff altså. Hadde virkelig ikke dagen, fanten min! [8|]

Håper det blir flere treff, slik at vi kan vise at han kan være okei å være sammen med han også! [:D]

Bilder ja, skal se hva jeg får til! Fikk ikke tatt så mange, da - var opptatt med å trøste guttefanten [8|][&o][8D]

'

Huff, føler virkelig med deg, altså! Ikke noe kjekt når de ikke vil spise..håper det løsner snart!!

Hehe, kjekt og kjekt..joda, det VAR kjekt, og det var KJEMPEkoselig og hilse på de nyydelige småjentene, og mammaene, men Herman gråååt og gråt, helt hysterisk [&o] så jeg ble sånn passe varm og svett, hehe..helt utslitt både jeg og gutten når besøket dro [8D] jentene kunne ikke åpne munnen engang uten at han begynte å hylgrine, huff altså. Hadde virkelig ikke dagen, fanten min! [8|]

Håper det blir flere treff, slik at vi kan vise at han kan være okei å være sammen med han også! [:D]

Bilder ja, skal se hva jeg får til! Fikk ikke tatt så mange, da - var opptatt med å trøste guttefanten [8|][&o][8D]

off da...jammen ikke lett for den gode herman å være smilende vert når en ikke har heilt dagen nei!! [8D] han ser jo så blir å sjarmerende ut...så kanskje han var litt lei akkurat nå! kan jo ikke forvente at han skal være på topp heile tida heller stakkar gutten! men er vel typisk at noe slikt skal skje når du får besøk da [&:][8D]

kanskje han følte presset om å varte opp de to andre jentene [:D]

'

off da...jammen ikke lett for den gode herman å være smilende vert når en ikke har heilt dagen nei!! [8D] han ser jo så blir å sjarmerende ut...så kanskje han var litt lei akkurat nå! kan jo ikke forvente at han skal være på topp heile tida heller stakkar gutten! men er vel typisk at noe slikt skal skje når du får besøk da [&:][8D]

kanskje han følte presset om å varte opp de to andre jentene [:D]

Hehe ja det tar på å få jenter på besøk! [:D] og ja, HELT typisk når en får besøk..[8|]
Jeg satt her og skrøyt til wivz om hvor flink han har blitt til å være sammen med andre babyer nå som han har blitt litt større, men DET skulle jeg ikke ha gjort! Hehe! skulle ivertfall ha banka i bordet [8D]
Hadde en følelse av at det kunne bli litt trasig da, for han hadde ei dårlig natt, med påfølgende dårlig morgen..og kvelden var ikke så aller verst slitsom den heller! [8D] Så ja, rett og slett feil dag for Herman, det der. Men men [:)] Han er stort sett en herlig solstråle! [:D] Mistenker at det er flere tenner som skal opp og fram..helsikes tenner altså [&o]

Back
Topp