tigerbebis
Gift med forumet
Hvem av dere er det som tar turen til fagre Fosnavåg på torsdag?
[:)]
[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Nurk84*
jeg har planer om å komme på besøk til deg å herman på torsdag [:)] hvis ikke sunnmørsvåren slår til da...da tørr jeg jammen ikke på sommerhjul :p
jatakk...hehe...vil gjerne vite hvor du bor! :)
når vil du ha besøk da? å omtrent kor lang tid tar d fra ålesund?
ORIGINAL: snupsidupsi'
Nå må dere kose dere masse!!
Og så FORVENTER vi bilder fra treffet etterpå!![:D]
ORIGINAL: tigerbebis
Takk for det, og det skal vi! [:D]
*nurk84* måtte desverre melde avbud, ikke helt i kjørebillangtform jenta hennes :(
men vi andre skal knipse bilder ja, no worries! [:D]
*nurk84* måtte desverre melde avbud, ikke helt i kjørebillangtform jenta hennes :(
ja..vil veldig gjerne se bilde!! [:)][:)] hadde så utrolig lyst å komme...snuppa har jo fremdeles ikke spist noe da så [&:]
dere hadde det vel kjekt regner jeg med??
ja..vil veldig gjerne se bilde!! [:)][:)] hadde så utrolig lyst å komme...snuppa har jo fremdeles ikke spist noe da så [&:]
Huff, føler virkelig med deg, altså! Ikke noe kjekt når de ikke vil spise..håper det løsner snart!!
Hehe, kjekt og kjekt..joda, det VAR kjekt, og det var KJEMPEkoselig og hilse på de nyydelige småjentene, og mammaene, men Herman gråååt og gråt, helt hysterisk [&o] så jeg ble sånn passe varm og svett, hehe..helt utslitt både jeg og gutten når besøket dro [8D] jentene kunne ikke åpne munnen engang uten at han begynte å hylgrine, huff altså. Hadde virkelig ikke dagen, fanten min! [8|]
Håper det blir flere treff, slik at vi kan vise at han kan være okei å være sammen med han også! [:D]
Bilder ja, skal se hva jeg får til! Fikk ikke tatt så mange, da - var opptatt med å trøste guttefanten [8|][&o][8D]
Huff, føler virkelig med deg, altså! Ikke noe kjekt når de ikke vil spise..håper det løsner snart!!
Hehe, kjekt og kjekt..joda, det VAR kjekt, og det var KJEMPEkoselig og hilse på de nyydelige småjentene, og mammaene, men Herman gråååt og gråt, helt hysterisk [&o] så jeg ble sånn passe varm og svett, hehe..helt utslitt både jeg og gutten når besøket dro [8D] jentene kunne ikke åpne munnen engang uten at han begynte å hylgrine, huff altså. Hadde virkelig ikke dagen, fanten min! [8|]
Håper det blir flere treff, slik at vi kan vise at han kan være okei å være sammen med han også! [:D]
Bilder ja, skal se hva jeg får til! Fikk ikke tatt så mange, da - var opptatt med å trøste guttefanten [8|][&o][8D]
off da...jammen ikke lett for den gode herman å være smilende vert når en ikke har heilt dagen nei!! [8D] han ser jo så blir å sjarmerende ut...så kanskje han var litt lei akkurat nå! kan jo ikke forvente at han skal være på topp heile tida heller stakkar gutten! men er vel typisk at noe slikt skal skje når du får besøk da [&:][8D]
kanskje han følte presset om å varte opp de to andre jentene [:D]