sunnmøringa....

menemenem

Gift med forumet
e her månge i frå sunnmøre inn på juli forume ???[8|]

ingen??[8|]
e ej helt ålejne sunnmøring på juli forume[&:]

ORIGINAL: *Maria*

E romsdaling, men det hjelp deg vel ikkje?[:D]

hehe.. ganske nært sunnmøre det[:)]
ej he faktisk bodd i molde ett år , gjekk teknisk tegning der[:)]

Ikke fra Sunnmøre jeg, men bodde der oppe i 2 år hvis det hjelper??[8|]

Flott plass å bo[:D]

Ikkje verst... Flytta til Midsund om nåkre veke (når sambo får somla seg til å bli ferdig med leiligheita vår der), så da bli me nesten sunnmøringa[:D] Kor på Sunnmøre bor du da? I ska sikkert føde på Åse, regna med i kjen til å gå over termin, og da e det sommerstengt i Molde.. Når he du termin?

Ej bor i Ørsta [:)]Ja når det e sommar stengt i molde , blir moldensara då sendt til kr.sund ??

ORIGINAL: AB

Ikke fra Sunnmøre jeg, men bodde der oppe i 2 år hvis det hjelper??[8|]

Flott plass å bo[:D]

Her e plassen vi he alle årstidene på en dag før tida hehe[8D]

ORIGINAL: menemenem

Ikkje verst... Flytta til Midsund om nåkre veke (når sambo får somla seg til å bli ferdig med leiligheita vår der), så da bli me nesten sunnmøringa[:D] Kor på Sunnmøre bor du da? I ska sikkert føde på Åse, regna med i kjen til å gå over termin, og da e det sommerstengt i Molde.. Når he du termin?

Ej bor i Ørsta [:)]Ja når det e sommar stengt i molde , blir moldensara då sendt til kr.sund ??

Blir egentlig sendt til kristiansund, ja... Men vi har søkt plass i både Ålesund og i Molde... det er laangt fra Midsund til kristiansund, så da vil vi heller til Ålesund.. [:D] E nåkre fra M&R her likevel da... Koslig å treffe gravide fra området rundt her[:)]

Off ja , må være travelt når det e sånn sommar stengt!! ha vårte litt små stressa ta det tru ej [8|] men d e ej då hehe
men åse sjukehus , ska vist være ett bra sjukehus [:)]

he føresten termin 26.juli...
du ?

Ka ti dej stenge i Molde då?

off , ej håpe virkeli ej sleppe å gå over termin hehe ...
unna ingen det tru ej hehe[8|]

Jeg er i fra Ålesund[:)]
Har termin 28.juli og skal føde på Ålesund Sjukehus på Åse[:)]

Jeg er fra Sunnmøre termin 16 juli men jordmor mener jeg kommer til å få før så det blir spennende å se,var til kontroll igår og ungen sitter langt ned i bekkenet så jeg er klar[:D]

Back
Topp