Jeg hadde jo planlagt å være supersunn, men ettersom det eneste som holder kvalmen unna er å fylle magen med noe, blir det også til at jeg må fylle den med noe jeg faktisk har lyst på oppi all kvalmefølelsen og DET trenger slettes ikke være torsk, grønnsaker og frukt til en hver tid.
Vekta begynner å tikke oppover for hver dag som går OG jammen har jeg ikke fått mage også og DET tror jeg er mer fordi magen er full av mat hele tida enn at den er full av bebis.....
Derfor trenger jeg litt hjelp til å finne forslag til "sunne" godterier, om ikke sunne så i alle fall sunnere
Tenkte det kunne være artig å dele noen ideer
Her er en jeg har som nok er velkjent:
Bananis:
Stikk håndtaket på en teskje gjennom en halv banan. Legg den i frysen. Ta isen ut og dypp den i smeltet mørk sjokolade og legg den tilbake en stund.
Evt kan man i stedet smøre litt honning på bananisen og rulle den i knuste nøtter (bruk de nøttene du elsker mest).
Eller man kan bare nyte den naturell.
Har du en god ide?
Vekta begynner å tikke oppover for hver dag som går OG jammen har jeg ikke fått mage også og DET tror jeg er mer fordi magen er full av mat hele tida enn at den er full av bebis.....
Derfor trenger jeg litt hjelp til å finne forslag til "sunne" godterier, om ikke sunne så i alle fall sunnere
Tenkte det kunne være artig å dele noen ideer
Her er en jeg har som nok er velkjent:
Bananis:
Stikk håndtaket på en teskje gjennom en halv banan. Legg den i frysen. Ta isen ut og dypp den i smeltet mørk sjokolade og legg den tilbake en stund.
Evt kan man i stedet smøre litt honning på bananisen og rulle den i knuste nøtter (bruk de nøttene du elsker mest).
Eller man kan bare nyte den naturell.
Har du en god ide?