Sunne snacks

Spinnwild

Glad i forumet
Marshmallows2021
Marsboerne 2023
Hei.

Jeg gjorde sjakktrekket å legge på meg FØR graviditeten. Sikkert lagt på meg 10-15kg det siste året.

Også har jeg fått kvalmen, og det eneste som funker mot er å spise nesten hele tiden :-\

Har dere noen gode tips på enkle og sunne snacks som kan erstatte sjokolade og chips!?

Begynner å gå litt lei av frukt hele tiden...
 
Jeg kjøpte noen pæreepler eller hva det heter på meny, syykt gode! Nøtter, og drikk mye vann (også Farris)

Youghurt?
 
Kjenner meg igjen.. la på meg masse under amming med sønnen min før jeg ble gravid nå:nailbiting: er konstant uggen og sulten! I tillegg er jeg så trøtt at jeg ikke har energi å gå tur.. Prøver å holde meg unna sukker, selv om jeg har veldig lyst på det.. prøver å snackse på tomat, agurk, nøtter, gulrot og eple:)
 
Har og lagt på meg eit heilt svangerskap før eg blei gravid denne gongen..
Føle meg sprengt allerede
 
Friggs chia og havsalt med peanøttsmør og banan! Cottage cheese med eple og kanel, gulrøtter, grønnsaker og dipp (gulrot, agurk, brokkoli, blomkål), oppkuttet frukt og kesam, mandler/nøtter, avokadotoast/knekkebrød med avokado.. :)

Rettelse: Hadde skrevet creme fraiche, mente selvfølgelig cottage cheese!!! :hilarious:
 
Last edited:
Jeg føler meg fremdeles postpreggo! Lurer på hvordan postpost skal ta seg ut :wideyed:

Forøvrig ingen gode tips :happy
 
Har helt dilla på Friggs sine Chiafrø og Havsalt maiskaker/kjeks :happy Nokså sunn, litt mer fiber i dem enn i riskjeks. De har også en variant med cheese :cheers
 
Om drikke kan hjelpe har jeg hoppet på den nye Cold Infuse-teen:gen014

Ingen kalorier, og akkurat nok smak uten å bli for søt. Den med sitron, ingefær og appelsin er best syns jeg. Ingefær skal også hjelpe mot kvalme.

De har også noen med andre fruktsmaker som som sikkert er søtere, eller en med mint:Heartred
 
Friggs chia og havsalt med peanøttsmør og banan! Cottage cheese med eple og kanel, gulrøtter, grønnsaker og dipp (gulrot, agurk, brokkoli, blomkål), oppkuttet frukt og kesam, mandler/nøtter, avokadotoast/knekkebrød med avokado.. :)

Rettelse: Hadde skrevet creme fraiche, mente selvfølgelig cottage cheese!!! :hilarious:

Fine tips! Ble så fristet av dette da jeg leste det, måtte ta en screenshot! Handler i morgen;p Har dessverre lagt meg og butikkene er stengt nå gitt:hilarious:
 
Fine tips! Ble så fristet av dette da jeg leste det, måtte ta en screenshot! Handler i morgen;p Har dessverre lagt meg og butikkene er stengt nå gitt:hilarious:
Ja det er som regel det jeg trykker i meg når jeg har lyst på noe :happy: Nå for tiden går det mye i røde epler da :D
 
Back
Topp