Trenger noen tips til sunne lunsjer jeg kan ha på jobb. Er så lei av knekkebrød, men kjedelig med salat hver dag også. Noen forslag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
E det alt du spiser på en 8-timers jobbdag? Tror jeg hadde besvimtJeg har ofte bare en mager youghert jegå så kansje en Kiwi i tillegg
![]()
Hva har du på den da?Speltlompe![]()
kokt egg, kokt skinke og ost, philadelphia, skinke og salat, avocado og kyllingskinke. Egentlig alt det samme man bruker på brødskiva eller knekkebrød gårHva har du på den da?
Er speltlompe lavkarbo? Kjøper man på vanlig butikk?kokt egg, kokt skinke og ost, philadelphia, skinke og salat, avocado og kyllingskinke. Egentlig alt det samme man bruker på brødskiva eller knekkebrød går![]()
Hehe jeg har bare 7 timer daE det alt du spiser på en 8-timers jobbdag? Tror jeg hadde besvimt![]()
Er speltlompe lavkarbo? Kjøper man på vanlig butikk?![]()
AhaHehe jeg har bare 7 timer daå jeg har operert magesekken så jeg hat veldig liten plass
så jeg har de to fordelt på to måltider
spiser frokost før jobb ca halv 9, så spiser jeg kl 11 å så igjen ca kl 2
![]()
Er speltlompe lavkarbo? Kjøper man på vanlig butikk?![]()
Må kjøpe og prøve utIkke lavkarbo nei, men de er (sånn cirka) glutenfrie og et bedre alternativ enn brød, lefser og lignende![]()
Det kan være lurt jaAhaTror nok jeg trenger littegrann mer, men lurt å fordele de
![]()
Nei, er ikke det. Ligger ved siden av vanlige lomper her jeg bor ihvertfall, spelt har mindre karbohydrater en vanlig lompeEr speltlompe lavkarbo? Kjøper man på vanlig butikk?![]()