sunn middag og lunsj!!! tips?!

krogenbaby

Elsker forumet
Ja, sunn middag, og sunn lunsj !

tips mottas me stor takk!! ;)
helst noe som er litt enkelt! hvertfall lunsjen..

(spiser knekkebrød til frokost, så trenger enn god lunsj som metter litt mer, har begynt me litt wok, men blir jo kjedelig i lengda å spise det samme!)

Forskjellige salater til lunsj[:)]

pasta (fullkorn)blandet i salat med krepsehaler er kjempe godt[:)]laks.....hm....kylling,noe så enkelt som youghurt til lunsj.jeg pleier å drikke iskaffe og spise kavringer[;)] gidder liksom ikke lage noe stort..

ORIGINAL: mammaca17januar

pasta (fullkorn)blandet i salat med krepsehaler er kjempe godt[:)]laks.....hm....kylling,noe så enkelt som youghurt til lunsj.jeg pleier å drikke iskaffe og spise kavringer[;)] gidder liksom ikke lage noe stort..

hehe, ja jeg har pleid å spise knekkebrød og ett eple. men fant ut at jeg blir sjesken når jeg går rundt å er småsulten!!! ;)

fullkornspasta ja, og så tror jeg at jeg må handle fullkornsris også :)

ORIGINAL: krogenbaby

ORIGINAL: mammaca17januar

hehe, ja jeg har pleid å spise knekkebrød og ett eple. men fant ut at jeg blir sjesken når jeg går rundt å er småsulten!!! ;)

fullkornspasta ja, og så tror jeg at jeg må handle fullkornsris også :)

jeg bruker naturris..kjempegodt[:)] vårruller er jo egentlig sånn passe sunt[:)]havregrynsgrøt.fiskekaker.jeg har kjøpt [:)]nutrilettbar med sjokolade.fann ut for noen uke siden at jeg skulle sulte av meg dei siste kiloa men i går måtte jeg bare trekke meg.hadde jo ikke energi til å gjør så mye så nå skal jeg heller gå tilbake til det jeg gjor før.spise ofte og lite,men dei siste "ammekiloa" sitte jo som bare faen!!!!![:@]

off ja, her sitter det 5-7 kg ca, som jeg vil ha VEKK VEKK VEKK!!

men gud så vanskelig.. har egentlig aldri brydd meg særlig om vekta. har spist sunt, og gått turer. men aldri stressa me det.
så denne livsstilen er grusom !! haha. jeg er dritsulten!! og ja, lavt energinivå.. huff, derfor jeg trenger no lunsj som metter godt frem til middag! :)

Jeg spiser salat, omelett, supper. Prøver å styre unna karbohydrater. Men det er jaggu ikke lett, blir så utrolig sugen på sukker av denne ammingen....[&:]

Back
Topp