Sunn matinspo :)

Hvordan blir konsistensen på puddingen? Jeg har smakt chia før, men det vokste i munnen så jeg har holdt meg unna siden.
Jeg var veldig spent på nettopp det, for jeg har kjøpt ute og blitt sååå skuffet. Da var den litt tynn og våt om du skjønner.

Den jeg laget ble fast i konsistensen. Vil si samme tykkelse som sjokoladepudding men med korn fra chia da selvfølgelig :)
 
Laget Chiapudding for første gang :D
Brukte vanlig melk sammen med tyrkisk youghurt og en dæsj honning, og det ble kjempegodt!! :hungry:
Toppet med jordbær og kokkosflak. Skikkelig heltefrokost :joyful:Vis vedlegget 288106
Det er veldig godt med kokosmelk i stedet for vanlig melk :p (Sånn kokosmelk som man får enten hermetisk eller i liten pappkartong, ikke kokosdrikk i literskartong ) :)
 
Det er veldig godt med kokosmelk i stedet for vanlig melk :p (Sånn kokosmelk som man får enten hermetisk eller i liten pappkartong, ikke kokosdrikk i literskartong ) :)
Det var egentlig det jeg skulle bruke, men var tomt gitt ;)
Mulig jeg prøver med mandelmelk også :)
 
Jeg var veldig spent på nettopp det, for jeg har kjøpt ute og blitt sååå skuffet. Da var den litt tynn og våt om du skjønner.

Den jeg laget ble fast i konsistensen. Vil si samme tykkelse som sjokoladepudding men med korn fra chia da selvfølgelig :)

Høres ut som jeg må prøve det da :D
 
Høres ut som jeg må prøve det da :D

Ja, prøv! Og fortell hvordan det ble etterpå :)
Trenger tips til smakssetning også om du har :)

Jeg forsto med en gang at hjemmelaget ble mye bedre, for jeg kunne snu glasset på hodet og riste uten at det rant ut. Ergo ganske fast form :D
 
I dag lagde jeg en god og fresh middag som jeg ikke hadde prøvd før. Glemte å ta bilde da :banghead:
Men var dette:

Inni tortillalefse:
- Ovnsbakt søtpotet med timian
- Avocadomos med en dæsj rømme
- Soltørket tomat
- Agurk og salat

MUMS!! :hungry:
 
Back
Topp