Sunn mat

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Kan noen fortelle hva som er "sunt".. Skal prøve å spise så sunt som mulig, skal det da inneholde lite fett og sånne kcal om det skrives sånn[8D]

er det noe maks grense på hva man skal ha i seg og kan man spise så mye frukt man vil?

Mener å ha hørt at man skal holde seg under 1300kalorier om dagen eller noe for å gå ned i vekt?

Skal trene en del i tillegg da.. [;)]

jeg har gått på vg´s vektklubb. Da skulle jeg spise 1300 kalorier pr dag. Anbefaler forsåvidt den klubben![:D] Er veldig enkel å forholde seg til, menyer som er lette å følge, ikke masse avanserte matretter etc. Jeg driver å prøver gå ned i vekt nå, og da har jeg kuttet ut brød, spiser knekkebrød i stedet for. Sunt pålegg (lett ost, lett syltetøy, philadelphia++) , relativt sunne middager, og har kuttet ut snopet[:)] Det har funket bra hittil! Også trener jeg litt da[:)] spiser 5-6 ganger pr dag, små måltider, og drikker mye vann og kaffe.
Trenger ikke være så avansert[:D]

Ja da burde jeg kanskje melde meg inn der, greit med litt mat forslag[:D]

Har du gått ned mye på den måten?

Andre som har klart å gå ned ved å kun spise sunt?

hvis du har hatt et veldig usunt kosthold og begynner og spise 5 ganger om dagen pluss at det er sunt så går du ned kun ved og gjøre det men anbefaler litt trening ved siden av.

-spis 5 frukt om dagen
-magre produkter (karbonadedeig, mager skinke osv)
- spis moderat med pasta og ris, kjøp det i fullkorn smaker like godt
- ha alltid en salat eller grønnsaker til middag

når det kommer til kcal så skal kroppen forbrenne mer enn det du får i deg.

ha du vanskeligheter med motivasjonen så anbefaler jeg grete roede, der kan du spise alt og hun går ut ifra et sunt og godt kosthold der du får i deg litt av alt[:D]

Jeg trener 3 dager i uka så det burde hjelpe[:D]

Har gått på ketolyse i nesten 2 mnd så frukt savnet jeg veldig, deilig å kunne spise det igjen[:D]

Back
Topp