Sunn kos???

helen79

Forumet er livet
Ja, hva sunn kos bruker dere å kose dere med?

Så f.eks. i kveld når det er Grey`s, finner dere frem noe kos da, hva kan det være?

grønnsaker og dipp??[:)] det er jo godt, ellers skjære opp frukt på fat, det er snadder[:)]

Et glass vann [8D] Pleier ikke å spise noe på kvelden..

[:)][:D][8D][;)]

Knekkebrød med kokt egg og agurk.

PARTY!

Pepsi Max..................

ORIGINAL: Puffen

Og det skulle være SUNN kos?[:-]

Tja.. Sjokolade, godteri, potetgull og brus[8D] Nevner også at jeg har forbrenning kjappere enn ett forbrenningsanlegg[8D]

druer, eple med kanel, gulrot, grønsaker og dipp, smoothie, nøtter...
yoghurt naturell med ferske blåbær eller andre bær eller honning

* Cottage cheese med en dæsj jordbærsyltetøy, litt hakkede valnøtter og noen bananbiter.

* Enkel fruktsalat: eple, banan, appelsin, pære, kiwi og hakket bocca - med vaniljekesam.

NammmMm[:)]

ORIGINAL: lmk88

Tja.. Sjokolade, godteri, potetgull og brus[8D] Nevner også at jeg har forbrenning kjappere enn ett forbrenningsanlegg[8D]

[8D]Minus brusen ,(liker ikke brus!),men pluss rømmedip til potetgullet og seigmenn... Har nemlig nyttårsdiett jeg også[:D] Skal klare å gå opp et par kg før sommeren!![:D]

Jeg skal snart på trening, og da skal jeg ikke besudle kroppen min med masse kalorier etterpå.
Blir et par solrik, eller knekkebrød, med tunfisk kanskje.
Og en gulrot til dessert.

Og så skal jeg skeie ut med et glass Pepsi Max.
- særdeles usunt, men iallefall kalorifattig[8D]

ORIGINAL: EricaJenta

ORIGINAL: Puffen

Og det skulle være SUNN kos?[:-]

[8D][:D]

ORIGINAL: lmk88

Ja, gni det inn [:(][&:][8D][:D]
Det er såå sinnnsykt urettferdig at ikke alle har det.

Eple og vaniljesaus er faktisk vanvittig godt!!!!

Eller du kan dyppe epler i kanel og sukker.. Ikke så sunt med sukkeret kanskje, men fokuser på eplet så går det sikkert bra...[8D]

Fruktsalat med vaniljekesam [:)]

Ananas
Mango
Jordbær
Eple
Pære
Mandarin
Druer

[:)]

Gulerotkake ska jeg kose meg med i kveld[:D] Om du fokuserer på gulerota blir den nok ska du se[8D][:D]

Back
Topp