SUnket mage

FirstTime

Elsker forumet
Huff smånervøs idag jeg. Har siste dagen fått høre av folk som har unger og slikt av magen min har synket veeldig pluss att jeg har mye vondt inni der om dagen. Skal til jordmor nå og er spent hva hun sier. Pluss att det er andre ting jeg skla spørre om som jeg gruer meg til, helt kvalm..

fler som har magen laangt ned?

Klem

ja , magen min me he sonke ned synst ej! fått komentara før d oxo , so rekna me det ikkje e ej so ser fejl hehe :)
men den ska synke ned då :)
ej me ska t jordmor idag :)

Lykke til me jordmor føresten :)

min også har sunket ned, allerede!! Ser ut som en lavtliggende basketball!![:D]
Men slik skal det jo være nå!!
Lykket til med jordmora da!!!
*jeg skal på mandag, og gleeeder meg sånn*[;)]

Hei igjen, da var jeg hjemme igjen. Magen min var vist helt normal, den hadde synket mye men det var ikke tegn på att jeg skulle føde snart. Hun sa att jeg bare fikk tenkte termin, 18 juli. Er jo såå mange som sier "åh..herregud ..du føder jo snart...KANKE GÅ TO MÅÅÅNEDER TIL DUUUUU"... :S

Hun ligger med hodet ned og, men ikke festet seg så forklarer "trykket" og smerten der om dagen!

Kjekt med slike jordmødre som kan roe oss litt ;)

Klems

FirstTime
 Hei igjen, da var jeg hjemme igjen. Magen min var vist helt normal, den hadde synket mye men det var ikke tegn på att jeg skulle føde snart. Hun sa att jeg bare fikk tenkte termin, 18 juli. Er jo såå mange som sier "åh..herregud ..du føder jo snart...KANKE GÅ TO MÅÅÅNEDER TIL DUUUUU"... :S

Hun ligger med hodet ned og, men ikke festet seg så forklarer "trykket" og smerten der om dagen!

Kjekt med slike jordmødre som kan roe oss litt ;)

Klems

Heihei :)

He fått same komentaren ej : å du fe no før termin , det e ej sikker på...
men d e d no ingen so kan vete , so ganske domt av folk å fare rondt å sej sånt i grunnen ! ej frykta ej kjeme t å gå over termin sida ej fe so månge komentara om at ej fe før termin hehe...

Gikk bra me jordmor idag før min del oxo... bortsett frå at ej va sta å tok en glukose test før 2mnd sida å den va fin , men so må ej vist sta å ta en ny test no igjen , håpe den oxo verte fine... :)

Men alt sto heldivis bra til me babyen :):) e so kjekt å høre hjertelyden :):):)

ja det er godt høre hjertelyden ja. 146 idag. Idag skal jeg få sambo til ¨å høre gjennom en tom dorull, funker vist veldig bra :) Gå ta meg en dupp jeg. Blitt få timers søvn fordelt på tre dager..trøtt gitt..

Klems

her va hjertelyden 130-160 [:)]

ORIGINAL: FirstTime

ja det er godt høre hjertelyden ja. 146 idag. Idag skal jeg få sambo til ¨å høre gjennom en tom dorull, funker vist veldig bra :) Gå ta meg en dupp jeg. Blitt få timers søvn fordelt på tre dager..trøtt gitt..

Klems

Sa du at vondttrykket kommer av at hodet ikke har festet seg??[8|]
For da skjønner jeg hvorfor det er litt ubehagelig der nede for tiden.
Magen min har også synket en del.

Samboer hørte faktisk hjertelyden uten dorull fo et par dager siden.
2 ganger på samme dag[:D]

tror jordmor mente att trykket kommer fordi hun ligger med hodet ned, ganske naturlig egentlig :)

MEN DERE: mulig litt egostisk her...har ikke helt hengt med i kynnere praten her for jeg har ikke hatt det enda (hadde noe for to mnd siden). Men IDAG! Var ute gikk tur og fyttirakkarn jeg fikk en følelse av mageknip og hold i hele magen og bakover/oppåver i ryggen. Holdt på i tjue minutter eller noe. Klarte såvidt kjøre hjem..pesa og lagde lyder..huff. Når jeg kom hjem har jeg lest masse i bøkene jeg har her og der står det jo om falske / ekte rier. (Rier og veer er jo samme vel??). De varer i noen sekunder og slikt og er sammentrekkning av livmor osv. Men hva er det jeg hadde nå. Kanskje bare hele "sulamitten" som spenner seg litt pga voksing og strekking?? Skikkelig vondt var det! Har liggi en halvtime nå så det ga seg. Min beskrivelse er skikkelig mageknipfølelse med blanding av sterkt hold..anyone else??

Klem

ej me he fått sånn når ej he våre ute å gått... he spørt jordmor... men vist d e kynnara so ska magen stramme sej..

Back
Topp