Sunket mage = hodet festet?

Ullvott

Elsker forumet
Noen som vet?
Magen er merkbart lavere i dag. Kan ikke huske at jeg merket det så godt sist.

Men har babyen bare sunket mer ned i bekkenet eller betyr det at hodet er festet?

Magen har sunket ganske kraftig her de siste to ukene, var hos jm idag og hun sa han var laangt nede, og nesten festet (var ikke mye hun fikk beveget på hode). Så vil tro det hvertfall betyr at den er på god vei til å feste seg:)

Min mage har vært sunket en stund føler jeg. Han la seg ned rundt ule 29, er nå 36. Alle rundt meg kommenterer det, men ikke noe nytt for meg føler jeg☺️ Var hos jordmor i dag og hun kjente godt etter, det var litt au! Og han er godt nedi, men ikke festet seg helt.

Her har også magen sunket for en stund siden, og på kontroll i dag kunne jordmor bekrefte at han lå langt nedi med hodet, men ikke helt festa enda. Er 38+1. Men ikke sikkert han fester seg engang siden det er tredje gangen.;)

Trenger ikke være festet, men det er nok syunket lenger ned i bekkenet.

Antar at det er derfor jeg har kjent litt mindre aktivitet siste døgnet. At han har lagt seg litt lengre ned og endret litt plassering på et vis. Kjenner han forøvrig bedre i kveld da :) Men fortsatt annerledes enn tidligere.
Uansett føles det ut som om lungene har litt bedre plass:)

Lungene bedre plass tyder på baby lenger ned i bekkenet, magen synker.
Det er deilig å få puste. Og spise

Back
Topp