Sunket helt ned allerede.

Førstebebi1

Blir kjent med forumet
Hei! Var hos jordmor i dag. Bebi har sunket helt ned i bekkenet. Er dette vanlig? Er det ikke litt tidlig? Er i uke 31.3.

Hadde det vært unormalt hadde hun vel sagt det? :-P .. Når jeg ventet nr en så sank magen aldri å han festet seg ikke.. Men jeg fødte tre uker før tiden ca . Tror ikke det spiller noen rolle.

Er så store variabler i svangerskap at hva som et vanlig og ikke er vanskelig å si.
Hadde nok fått beskjed hvis det var veldig unormalt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper min synker snart, føler jeg har mage opp til halsen og pustebesvær i bilen :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Håper min synker snart, føler jeg har mage opp til halsen og pustebesvær i bilen :p

Amen sister!!! Håper akkurat på det samme for her er følesen helt lik. Kveles jo snart.

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Amen sister!!! Håper akkurat på det samme for her er følesen helt lik. Kveles jo snart.

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Har tidenes rånerposisjon på setet i bilen, såvidt jeg ser over dashbordet xD men klarer ikke sitte normalt xD

Alle mine barn har alltid ligget langt nede i bekkenet. Har til dags dato aldri kjent er spark over navlen..hehe! Nr.2 lå helt klar for fødsel nede i bekkenet allerede fra uke 26, men holdt seg likevel inne i magen fram til akkurat uke 37 :)

Alle mine barn har alltid ligget langt nede i bekkenet. Har til dags dato aldri kjent er spark over navlen..hehe! Nr.2 lå helt klar for fødsel nede i bekkenet allerede fra uke 26, men holdt seg likevel inne i magen fram til akkurat uke 37 :)

Moro at det er så stor forskjell! Jeg blir "poket" ribbena hver dag :)

Jeg tror det er normalt, min sunket fra uke 30:) håper hun holder seg fram til termin i hvert fall.

Jeg hadde de slikt med førstemann på den siden. Han kom i uke 38 men hadde festet seg i uke 31.

Jeg syns magen min har blitt mye lavere den siste uken, men vet ikke når alle disse tingene skal skje. Lillegutt har ligget med hodet ned på alle kontroller og det virker som om han bare ligger den veien nå, men jeg aner ikke om alt bare en innbilning :-P

Back
Topp