Sunday morning, rain is falling...

Rustad90

Glad i forumet
Gooood morgen alle sammen! Bursdagsfeiringen igår var kjempefin! Vi skal ha en til idag, og etter det skal jeg ikke spise kake på evigheter!!

Ems våkna halv7 idag men tidenes bæsjebleie... uuughhhh... nå koser vi oss i stua med den nye leka hun fikk igår :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1379828767063.jpg
    1379828767063.jpg
    43,6 KB · Visninger: 51
  • 1379828778919.jpg
    1379828778919.jpg
    54,9 KB · Visninger: 53
  • 1379828799723.jpg
    1379828799723.jpg
    47,8 KB · Visninger: 51
Gooood morgen alle sammen! Bursdagsfeiringen igår var kjempefin! Vi skal ha en til idag, og etter det skal jeg ikke spise kake på evigheter!!

Ems våkna halv7 idag men tidenes bæsjebleie... uuughhhh... nå koser vi oss i stua med den nye leka hun fikk igår :)

Så søt hun er. Den leka var nok populær ;)
Så bra at feiringen gikk fint..

Barna sov fra 18.45-06.30. Mina fikk litt vann ved 22.30 tiden. Herlig. Fikk sovet i over 7 timer i strekk... Yey..
Mulig vi drar på et museum i byen idag... Får se. Grått idag :(

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Emilie ser passe fornøyd ut :D

God morgen, ja!
Litt bedre natt i natt, det merkes utrolig godt på humøret når man står opp! Men jeg fatter ikke hvorfor han er så urolig :o
Gutta har fått litt bokstavkjeks og frokost til barne-tv!
Jeg har fått laget meg kaffe og plassert meg i sofaen =)
Planen i dag er å få ut sovesofaen fra kontoret og fortsette ryddingen der. Ei venninne kommer for å hente sofaen. Og i kveld skal jeg prøve å skrive ferdig arbeidskravet jeg begynte på i går :D

Hehe ja hun gjør seg til sånn hver gang hun ser blitsen på kamera! Litt senere idag kommer enda et lass med familie så hun får nok enda mer spennende da!

God morgen, fine jenter:)

Så stas med nye leker til fine Emilie:D
Også så bra at dere andre endelig har fått en bedre natt:D DET liker vi;)

Mannen dro på jobb idag også! Og Liana våkna vel litt etter 7:30:D Deilig!
Etter at vi flytta Liana på eget rom, så har begge jentene sovet bedre om natten, bare Emira har våkna når pappan har stått opp;) (ikke så rart, for han bråker sånn med dører og kjøkkenskap):P

Idag blir det siste feiring for Liana, med familien til faren min:) så jeg får hive meg rundt å gjøre ferdig ostekaka sånn at gelélokket rekker å stivne :P

Ha en god søndag:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Så herlig lita frøken :) Dere får kose dere masse med feiringa..

Her blir det en rolig dag frem til minsten kommer hjem i ettermiddag :)

God morgen, fine jenter:)

Så stas med nye leker til fine Emilie:D
Også så bra at dere andre endelig har fått en bedre natt:D DET liker vi;)

Mannen dro på jobb idag også! Og Liana våkna vel litt etter 7:30:D Deilig!
Etter at vi flytta Liana på eget rom, så har begge jentene sovet bedre om natten, bare Emira har våkna når pappan har stått opp;) (ikke så rart, for han bråker sånn med dører og kjøkkenskap):p

Idag blir det siste feiring for Liana, med familien til faren min:) så jeg får hive meg rundt å gjøre ferdig ostekaka sånn at gelélokket rekker å stivne :p

Ha en god søndag:)

★Sender fra pipe-gjøken★
Kos dere med feiring
Vi har allerede planlagt familiefeiringen med Lillebror. Vi feirer sammen med mamma og niesen min, som har bursdat 29. september og 3. oktober (Lillebror ble født på 10-årsdagen hennes :D)
Familien til mannen bor spredt og et stykke unna alle sammen. Veldig usikker på om noen gidder å ta turen kun for å feire Lillebror, desverre. Ellers skulle vi gjerne hatt flere feiringer vi og! Kanskje vi har en liten feiring med noen venner når de vi kjenner i Oslo med snart 1-åring kommer oppover, så tar vi en felles feiring med dem :D

God morgen!
For et fint leikebord Emilie har fått. Kan tro at det er stas med nye leker, oppmerksomher og kaker.:) Lykke til med den siste feiringa!

Så godt å høre at natta deres var roligere, Fru H. Lykke til med resten av arbeidskravet. Tror jeg bør sette meg ned ila dagen og se på noen av de tre innleveringene jeg har også.:)

Så flott at jentene sover bedre da, Anita! Greit å få det i orden før lillegutt kommer.:) Lykke til med feiringa i dag.

Her sov Jenny fra 19.30-07.15. Jeg skulle egentlig stå opp med henne i dag, men var dårlig i natt, så mannen var snill og lot meg sove til 09. Nå tar vesla sin første dubb ute i vogna og vi skal få i oss litt mat. Det høljer ned fra grå himmel i dag, så her blir det mest sannsynlig innedag. Jeg skal støvsuge, vaske klær og lag kjøttkaker til å ha i fryseren, så da er det greit med styggværsdager.

Ønsker alle en fin en!:)

God natt i natt heldigvis, og vi fikk sove til halv åtte, skal ikke klage på det:-)
Her blir det bursdagsfeiring, skal si snuppa var fornøyd med å få åpne gave i senga vår:-)
Jeg er utrolig spent på den kaka, skal se om jeg husker på å legge ut et bilde av den.

Så fint lekebord! Og SÅ kul bukse hun har på seg! :D hvor er den fra?

God morgen!
Jeg fikk sove til kl 10 idag :rolleyes: i tillegg tok mannen seg av snuppa i natt, og jeg sov med øreplugger så nå er jeg virkelig uthvilt!!!! :D
Mannen og Hermine er gått på lekeplassen med gåvogna...i plaskregnet :p Mens jeg koser meg med kaffe og frokost :)

Vi har fått ei lita snuppe som endelig tørr å slippe seg å stå selv :D Hun står med armene over hodet og sier "ååååå, åååååååå" liksom for å holde balansen :p Et skritt tok hun også i går, før hun tippa forover som en påle :eek: :p bra jeg var nær så jeg fikk tatt henne imot :p

Slægern her idag var da jeg spurte om hun hadde bæsja og jeg fikk til svar "nei bæ" :eek: :p

Emilie ser passe fornøyd ut :D

God morgen, ja!
Litt bedre natt i natt, det merkes utrolig godt på humøret når man står opp! Men jeg fatter ikke hvorfor han er så urolig :o
Gutta har fått litt bokstavkjeks og frokost til barne-tv!
Jeg har fått laget meg kaffe og plassert meg i sofaen =)
Planen i dag er å få ut sovesofaen fra kontoret og fortsette ryddingen der. Ei venninne kommer for å hente sofaen. Og i kveld skal jeg prøve å skrive ferdig arbeidskravet jeg begynte på i går :D
Lykke til med kontorryddingen og arbeidskravet! :) jeg holder en knapp på urolighet pga utviklingssprang ;)

God morgen!
Jeg fikk sove til kl 10 idag :rolleyes: i tillegg tok mannen seg av snuppa i natt, og jeg sov med øreplugger så nå er jeg virkelig uthvilt!!!! :D
Mannen og Hermine er gått på lekeplassen med gåvogna...i plaskregnet :p Mens jeg koser meg med kaffe og frokost :)

Vi har fått ei lita snuppe som endelig tørr å slippe seg å stå selv :D Hun står med armene over hodet og sier "ååååå, åååååååå" liksom for å holde balansen :p Et skritt tok hun også i går, før hun tippa forover som en påle :eek: :p bra jeg var nær så jeg fikk tatt henne imot :p

Slægern her idag var da jeg spurte om hun hadde bæsja og jeg fikk til svar "nei bæ" :eek: :p
Hehe så morsom hun er! :D
Og så flink med ord!

Tanta mi som har sydd :) hun tar bestillinger ;) vi fikk t.o.m matchende smekke og lue :D

Så kult! Er morsomt når man får sånne plagg som ikke alle andre har :D var utrolig stilig med de uglene på! :)

Lykke til med kontorryddingen og arbeidskravet! :) jeg holder en knapp på urolighet pga utviklingssprang ;)
Da lurer jeg på hva han driver å skal lære seg nå da han har vært veldig urolig siden han slapp seg og begynte å gå! :p

Hehe så morsom hun er! :D
Og så flink med ord!
Hun har visst virkelig skjønt makta i ordet nei, og svarer på nei på de fleste spørsmål :p
Ja, jeg blir stadig overrasket over to-ordssetningene hennes ;)

Da lurer jeg på hva han driver å skal lære seg nå da han har vært veldig urolig siden han slapp seg og begynte å gå! :p
Det kan vel hende at han ennå arbeider med den ferdigheten?! Er jo myyye balanse og koordinering som skal læres ;)

Kos dere med feiring
Vi har allerede planlagt familiefeiringen med Lillebror. Vi feirer sammen med mamma og niesen min, som har bursdat 29. september og 3. oktober (Lillebror ble født på 10-årsdagen hennes :D)
Familien til mannen bor spredt og et stykke unna alle sammen. Veldig usikker på om noen gidder å ta turen kun for å feire Lillebror, desverre. Ellers skulle vi gjerne hatt flere feiringer vi og! Kanskje vi har en liten feiring med noen venner når de vi kjenner i Oslo med snart 1-åring kommer oppover, så tar vi en felles feiring med dem :D

Så koselig med flere bursdager i samme feiring:D litt synd om disse andre ikke gidder å komme til bursdag:confused: men man kan vel ikke tvinge noen heller:P men er uansett koselig å feire med de som bryr seg da, om det bare er noen få eller mange;):D sånn er det for søstrene mine også.. familien til stefaren min (faren dems) kommer ofte ikke, fordi de er så gjerrige med å gi gave:confused: og mamma sin slekt er liten, bare en onkel (hennes bror) med kone, og bestefaren vår..men bestefar er stort sett i drammen med dama si:P og disse to kommer stort sett bare når de trenger hårklipp:confused:

★Sender fra pipe-gjøken★

Hun har visst virkelig skjønt makta i ordet nei, og svarer på nei på de fleste spørsmål :p
Ja, jeg blir stadig overrasket over to-ordssetningene hennes ;)
Ikke mye ord her enda :)

Back
Topp