SUMMER serien fra BOHUS

*Nr2*

Elsker forumet
Noen som har denne? Vurderer sterkt å kjøpe spisebord med stoler i den serien, samt vitrineskap og salongbordet.. [:)]

bilder?

Serien er kjempefin den altså, men jeg takler bare ikke stolene[&o]
Resten av den er knallfin[:)]

ORIGINAL: Alveola*

Ok, hva er det med stolene? Stygge, eller dårlige å sitte på? [;)]

ORIGINAL: *Nr2*

Jeg vet ikke helt egentlig[8D] De er ikke så ille å sitte på, har ei venninne som har de.
Men jeg syns de ser rare ut. Greier ikke helt å like dem! Men om jeg skulle kjøpt serien selv, så hadde jeg nok kjøpt stoler med trekk istedet[;)]

ORIGINAL: *Nr2*

Jeg vet ikke helt egentlig[8D] De er ikke så ille å sitte på, har ei venninne som har de.
Men jeg syns de ser rare ut. Greier ikke helt å like dem! Men om jeg skulle kjøpt serien selv, så hadde jeg nok kjøpt stoler med trekk istedet[;)]

I see [;)]
Har du forslag til andre stoler? Trenger litt tips - flyttet inn i nytt hus for en uke siden, så trenger en god del møbler osv [;)]
Er skikkelig ubesluttsom, mye å velge i, og en hektisk hverdag med to små - da er det ikke bare bare å løpe rundt på butikker (liker å se de "live", på skjermen kommer ikke møblene frem slik de egentlig er.. i forhold til farge, form osv..

Skeidar har noen med bare et kryss i ryggen istedetfor de stripene som er på summer stolene. Får ikke til å linke til de forskjellige men..

Ellers har ikea helt greie stoler, Henriksdal. Du får noen med armlener også![:)] Liker de kjempegodt..
Også Ingolf stol på ikea.. vet ikke hvor du bor i forhold til ikea men..

Skal det være kjøkkenbord eller på stua da? Har jo litt å si det og[;)]

Skeidar har noen med bare et kryss i ryggen istedetfor de stripene som er på summer stolene. Får ikke til å linke til de forskjellige men..

Ellers har ikea helt greie stoler, Henriksdal. Du får noen med armlener også![:)] Liker de kjempegodt..
Også Ingolf stol på ikea.. vet ikke hvor du bor i forhold til ikea men..

Skal det være kjøkkenbord eller på stua da? Har jo litt å si det og[;)]

Takk for tips! [:)]
Skal sjekke ut. Bor i Bergen, så er ikke langt til IKEA sånn sett - omtrent 15 min. Blir i stua. På kjøkkenet blir det nok et hvitt bord også, men da tenkte jeg et mindre, har ikke all verdens plass der. [;)]

Back
Topp