Sum hemmelig venn NY!!

karaoke

Ingen småbarnsmor lenger...
Etter som det var så fryktelig vanskelig å forstå så har jeg laget ny avstemming.

Vet ikke hvordan jeg kan forandre det at 7 har stemt på nr 1, men den ligger da altså alltid med 7 stemmerfor mye. Kan jo også si at det var over 50 stemmer på den forrige, men ikke så mange som har meldt seg på...så de som ikke skal være med trenger jo ikke stemme egentlig.

ORIGINAL: *Lesehesten*

ORIGINAL: *yummymummy*

200 for gaven, og porto utenom

Eh, Hva er forskjellen på 200 + porto og 200 for gave med porto utenom??? Mendet høres fint ut det, altså[;)] 

ORIGINAL: Miss Fat

200 pluss porto

ORIGINAL: *yummymummy*

200 for gaven, og porto utenom

ORIGINAL: NinaK78

Eh, Hva er forskjellen på 200 + porto og 200 for gave med porto utenom??? Mendet høres fint ut det, altså[;)] 

Hehe... Lurte jeg på og![8D]
Men høres flott ut asså...

200 for gave + porto betyr at gaven og portoen ikke skal koste mer enn 200 til sammen.
200 for gave porto utenom betyr at gaven koster 200, så betaler en porto uteom...

ORIGINAL: Solaa

hehe, tenkte på det jeg og...

var litt vanskelig å skjønne, men jeg tenkte at hun mener at 200+porto er 200 inkl porto?

og at jeg kan lese hele tråden før jeg svarer[;)]

200 for gave, porto utenom [:)]

ORIGINAL: Melines

hehe, tenkte på det jeg og...

var litt vanskelig å skjønne, men jeg tenkte at hun mener at 200+porto er 200 inkl porto?

og at jeg kan lese hele tråden før jeg svarer[;)]

Men da heter det bare inklusiv porto! + betyr at man plusser på noe.[8D]

250 pluss porto stemte jeg

men 200 pluss porto høres bra ut [:)]

ORIGINAL: Jadasåneida

200 pluss porto

Da mener du at det skal koste 200 alt i alt?

200 for selve gaven, porto utenom ellers synes jeg det blir lite gave fordi portoen kan jo koste over 100 kroner

Og hva krysset du av for i avstemningen?
Jeg må bare spørre, for den er veldig forvirrende... Ser at 50/50 omtrent har stemt 200,- og porto utenom og 200,- pluss porto. Det er jo det samme egentlig, men sistnevnte betyr porto i de 200,-

200 for gave, porto utenom

Skal vi lage en ny avstemming med spm om 200 totalt inkludert porto og en med 200 + porto (ja, altså porto i tillegg til gave på 200 kr)

I og med at stort sett alle har stemt det, men det er uklart hvem av delene som er hva..

Ja takk![8D]

Back
Topp