Sultfølelse..

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Flere som er plaget av dette? Og hva i alle dager kommer det av??

Hatt det sånn i to dager nå, kommer til middagstider og varer helt til natta. Når jeg har spist middag går det ca 30 min før jeg får sultfølelse..

Jeg spiser ikke igjen før hva jeg normalt ville gjort, men veldig ubehagelig å gå med drn følelsen. . Snålt altså :p

Ja jeg har også det;) hjelper å ta et eple eller noe;)

Samme her,bortsett fra at jeg spiser og spiser og spiser-kommer til å bli diiiiger denne gang!

Signerer!! Eller, jeg er forsåvidt sulten, men ingenting som frister likevel.........

Sånn har jeg det også! Kjempekvalm og kjempesulten og ingenting frister..

Ååååhhhhh, jeg er så sulten hele tiden. Jeg blir seriøst sprø! Jeg er takknemlig for å ha sluppet kvalmen (var litt i uke 6), men jeg føler meg som et bunnløst sluk inni et sort hull. Jeg må spise så ofte at jeg nå er drittlei all mat, og hvis jeg ikke spiser så blir jeg kvalm og uggen. Ikke så jeg kaster opp, men jeg kjenner godt at jeg MÅ ha mat.

Jeg var på første time hos jordmor i dag, og fikk veid meg. Da mannen kom hjem fra jobb spurte jeg ham om hvor mye han trodde jeg hadde lagt på meg. Han trodde ti kilo. Hallo? Ti kilo?? Jeg hadde gått opp én..... Men bruker en størrelse større i klær for komforten sin skyld, og puppene har est ut av alle BH'er, så skjønner ikke bæret, jeg. Kanskje det var megaforskjell på mammas badevekt og vekten på legekontoret :confused005

VELDIG sulten om natta. Nesten hver natt etter at jeg har lagt meg kjenner jeg et skikkelig sug etter en real middag..! Prøver så godt jeg kan å ignorere det, men får liksom ikke sovet pga det...

Ja vet, vanskelig å ignorere det :p Jeg er ikke så flink til å spise frukt, men skal begynne med det nå! (Har kuttet ned kaffe inntaket og sluttet med cola zero, da greier jeg vel å begynne og spise frukt også... haha )

jeg har fått dilla på smoothies! lager minst 1 hver dag med banan, jordbær og blåbær i. har hamsret inn fryste bær på kiwi for var så utrolig billig! 5 kr for en pose fryst blåbær, 10 kr for fryste jordbær. jeg pleier aldri å ete frukt, men er blitt utrolig bevist på hva babyen trenger, så jeg passer på å få i meg nok grønnsaker og frukt hver dag. typen bare rister på hue å syns jeg er helt fanatisk :P men som jeg sa te han, å gå fra å ete 1 gang om dagen til å gå med konstant sult er ikke no morsomt, å jeg har panikk for å legge på meg masse! så da er smoothie en god løsning for min del. + grønnsaker til middag så har man fått i seg 5 om dagen =)
men eter sjokolade og godis og, med den unnskyldningen at babyen sa til meg at den ville ha det :P kommer te å bli 8 rare mnder :P føler jeg kan ete hva jeg vil med babyen som unnskyldning :P
og det er helt greit å ete 2 varme måltider pr dag, for jeg orker kunn å ete brød 1 gang om dagen merker jeg :P er ikke mye som frister for tiden. må tvinge i meg mat som regel, for den går veldig fort over til kvalme, å den kvalmen går ikke over før jeg får spist. sånn holder det på hele dagen fra morra til kveld :/

Jeg også har en helt vanvittig matlyst. samtidlig er jeg veldig kvalm. Og om jeg ikke spiser blir kvalmen min værre. Fått dilla på smoothis og lager gjerne 1-2 om dagen. men uten banan og noen form for melkeprodukter. Ganske sikker på at min vekt har økt ca 2-3 kg. og jeg er jo bare 10 uker på vei :(

Dette har jeg faktisk merket siste dagene. Men det som er så rart er at det kjennes både som sult og kvalme på engang. Veldig rar følelse. Noen som skjønner hva jeg mener?

Dette har jeg faktisk merket siste dagene. Men det som er så rart er at det kjennes både som sult og kvalme på engang. Veldig rar følelse. Noen som skjønner hva jeg mener?
Slik har jeg det, en rar følelse

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Slik har jeg det, en rar følelse

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ganske ubehagelig. Det hjelper å spise litt, men kommer etter en stund igjen. Kjennes som jeg stadig må rape, men gjør det såklart ikke.... Bare en sånn følelse. Kanskje dette er en slags kvalme?

Ja er vondt å ha det sånn, i allefall snålt :p

Vært sulten og kvalm om hverandre siste 2 dagene. Har mest lyst på søtt, men prøver hardt å ikke bare hive meg over sjokoladen! Håper det ikke varer sånn resten av svangerskapet - da blir det mye meg!

Jeg er konstant sulten og stappmett på samme tid. Veldig frustrerende. Gikk nettopp på vekta og den har jammen meg økt med to kg. Jeg er nesten i uke åtte!! Jeg husker at det var slik når jeg gikk gravid med Lille Trille. Da gikk jeg opp 4 (!!!!) kg i 1. trimester..... La likevel ikke på meg mer enn 15 kg samlet i hele svangerskapet.

Får sultfølelse etter å ha spist middag og utover kvelden. Veldig rart å få det etter å ha spist masse middag da??

Er sulten hele tiden, og veldig veldig vanntørst. Blir en del knekkebrød og epler, det som frister mest :)

Får sultfølelse etter å ha spist middag og utover kvelden. Veldig rart å få det etter å ha spist masse middag da??

Haha jeg og får det etter middag... snålt ;)

Back
Topp