SUlten...

lita_23

Elsker forumet
Flere som kan gå lenge uten å merke sult å så når det da kommer så er det helt grusomt å gå uten mat? Jeg blir så akutt sulten om dagen jeg. Bare mååå ha mat med en gang jeg er sulten.. Hehe

Var sånn i begynnelsen..
lærte meg å ikke glemme å spise for da var jeg uggen resten av dagen[:'(]

Nå glemmer jeg å spise i blant.. eller så spiser jeg masse.. og noen ganger lite - så er som "vanlig" igjen[8D]

Ja, jeg føler at magen er helt full nesten hele tiden. Også plutselig begynner det å romle og bråke, og da mååå jeg ha mat!!

Jeg og er fremdeles ofte sulten og da må jeg ha mat med en gang[;)]
Men sånn sett er det positivt da får da spiser jeg lite og ofte[:D]
Men hver gang jeg begynner på middagen så mister jeg matlysten[8|] Blir uggen og så må jeg vente en stund før jeg spiser den... merkelig!

meg kan du stille klokka etter.....på slaget 3 timer etter at jeg har spist så MÅ jeg ha mat, ellers så begynner jeg å skjelve, svette og puste tungt...det kommer plutseli, bare bang kjempe sulten....så jeg må ha niste med meg i veska...beg å bli ganske lei skiver og eple....tror noe ikke er helt som det skal være....

ja er sånn her også .. blir veldig fort mett da , men plutselig er jeg kjempe sulten igjen , og da måååå jeg ha mat...[8D]

Har alltid hatt behov for mat jamnt og trutt, men no er det endå meir ekstremt. Får eg ikkje i meg frukost før eg begynner å gjere noko, så blir eg klam og får besvimelsesvarsler. Samme gjelder dersom eg er veldig aktiv ein dag, då har eg virkelig behov for meir mat, vist ikkje vil eg gå rett i bakken.. Men har ikkje lenger noke følelse av å vere svolten... Berre trenger næringa..

Godt det ikke er bare meg som blir desperat sulten da.. Men sant som dere sier da, blir fort mett også. Men sambo han skjønte lissom ikke at jeg ble sulten og da sånn kjempe sulten med en gang. Men da vet jeg at jeg ikke var alene om det:-) hehe

Bra det er flere i samme båt [;)] Har det akkurat likedan jeg også.

akutt og ofte :)

Back
Topp