sulten....

Dalin87

Forelsket i forumet
er sulten konstant, hvis jeg holder på sånn her hele svangerskapet ender jeg opp som å se ut som en elefant bare minus snabelen og ørene [8D]

spiser meg god og mett og en time senere er jeg skrubbsulten igjen [8D] skulle ikke tro at jeg hadde soist noe før jeg [8D] noen som har det sånn? [8D]

Hehe ja akkutat det samme her[&:] Å det sure er at rett etter jeg har spist så blir jeg skikkelig kvalm, så er så kjedelig[&o] Hehe... Og det verste er at jeg har en så skummel innstilling til det å, tenker bare "nå skal jeg blir stooor lell, så da kan jeg bare spise" hehe, nei må bort den tankegangen trur jeg så jeg ikke ender opp som en elefant[8|]

samme her! Skrubbsulten. Spiser, ikke at det trenger å være så mye(men noen ganger er det mye![8D]), og er skikkelig kvalm etterpå[:'(][:o]

Og kaster opp når jeg må stresse - noe som passer dårlig, nå når knerten holder på å lære seg å gå..

Husker det var sånn sist jeg gikk gravid, har det ikke sånn enda, men det kommer nok[8|] 

Er faktisk omvendt her.
Blir fortere mett og er mett lenger nå..

off ja...konstant sulten..men blir heldigvis fort mett da[:D] men spiser vel 6-7 ganger i løpet av dagen 3 ganger bare på jobb;) hihih

ORIGINAL: nyspire

Er faktisk omvendt her.
Blir fortere mett og er mett lenger nå..

sånn er det med meg også, mormor lagde pannekaker i ste, trodde jeg skulle dø!

Back
Topp