SULTEN

Lille lys

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Flere som er konstant sultene her? Jeg blir så fort sulten, og hvis jeg ikke får spist så blir jeg kvalm og uggen. Men jeg kan jo ikke drive å spise hele tiden! Flere som har det sånn? Noen gode triks?:)

Ikke annet enn å spise lite og ofte! Jeg er fullstendig avhengig av veldig jevnlig påfyll for ikke å bli skikkelig dårlig selv. Men for eksempel et eple kan jeg få til å vare en time eller to :)

Samme her! Jeg er til vanlig en som spiser 2-3 store måltider om dagen og ikke noe imellom.. så dette er nytt og litt «irriterende» :laughing002

Helt lik. Mat er det eneste som hjelper mot kvalmen. Alltid ha gode valg tilgjengelig som frukt, yoghurt eller oppkuttede grønnsaker. Det er mitt eneste tips :)

Jeg er konstant så sulten at magen vrir seg, men klarer nesten ikke spise noe før jeg blir mett føler jeg. Så vet ikke heilt ka jeg skal gjøre med det:smiley-ashamed004. Pluss kvalm nesten hele tiden, så det hjelper ikke akkuratt:laughing001

Jeg er konstant så sulten at magen vrir seg, men klarer nesten ikke spise noe før jeg blir mett føler jeg. Så vet ikke heilt ka jeg skal gjøre med det:smiley-ashamed004. Pluss kvalm nesten hele tiden, så det hjelper ikke akkuratt:laughing001
Kjenner meg igjen på det du sier om å ikke klarer å spise så store måltider! Det er også ganske slitsomt at alle synes jeg er så småspist om dagen og også at jeg må spise igjen når jeg kommer hjem igjen, etter å endelig har blitt invitert på middag til noen :laughing002

Back
Topp