Sulten..

mummimammaides

Flørter med forumet
Julegavene 2019
spiste 5 polarbrørd før jeg la meg igår, og nå når jeg våkna var jeg SKRUBB SULTEN. flere som har det sånn? Føler jo jeg bare spiser

Hadde det sånn forrige svangerskap, lurer på om det kommer denne gang også. Ikke noe ennå i hvert fall 5+0

Ja, jeg er både SINNSYKT sulten og kvalm! :laughing021
Spiser hele tiden og det er en stor forandring ettersom jeg vanligvis er ganske småspist :hilarious:

Kjempe sulten! Meeen har ikke lyst på noe og ingenting som smaker godt:grumpy:

Føler meg småsulten hele tiden og kvalm. Føler jeg har mer syre i magen, så prøver å finne balanse mellom passe mett og ikke for kvalm.

Spiser ofte. Er det bare brødmåltid, spiser jeg hver 2.time. Middag holder litt lenger.
Spiser ikke større porsjoner enn vanlig, men oftere. For å holde kvalmen borte.

Sulten og kvalm mesteparten av dagen.
Har ikke noe spesielt jeg har lyst på av mat og blir fort mett og får vondt i magen når jeg spiser.

Kvalmen føles varm og hul ut i magen og må puste meg igjennom de. Kjennes ut som jeg er utsultet :hilarious:

Jeg og kjenner det på morgenen, jeg pleier ikke å spise frokost men nå nærmer jeg meg at jeg MÅ

Jeg er kjempekvalm på morgenen på grunn av at det er så lenge siden sist jeg spiste. Samme hvor mye jeg spiste kvelden før. Må som regel innom badet for å kaste opp (magesyre) før jeg får i meg mat likevel... Åh som jeg håper denne tiden kan gå over!

Jeg blir fortere sulten enn tidligere, men også fortere mett. Så jeg spiser takk og lov ikke mer.
Får jeg ikke mat blir jeg fort kvalm:hungover:

Har merket det veldig de siste dagene. Helt utsultet, i hovedsak fra jeg våkner frem til 16-tiden, så normaliserer det seg. Og mat er det eneste som kan stille kvalmen.

Jeg har stort sett ikke hatt matlyst de siste ukene..men igår tok det plutselig helt av og jeg spiste kjempe masse til å være meg. Kan virke som at den overveldende kvalmen er nedtrappende og at matlysten kommer tilbake igjen. Håper det :D

Høres ut som meg forrige svangerskap, har ikke slått til med ulvehunger helt enda. Har heller hatt perioder med dårligere matlyst. Jeg håper ikke jeg blir like sulten og "uthul" som forrige gang. Jeg er overvektig og bør gå opp minst mulig, det er jo ikke så innmari lett når kroppen skriker at den dør av sult. :confused:

Jeg kjenner på ulvehunger! Spiste en slags tacovariant til middag i sta, og etter en lefse for mye satt jeg fortsatt og gomla på restene og lagde en slags grøt av det - kjempegodt, men akk så sprengt i magen nå.

Back
Topp