Sulten?

:shy::shy:Føler meg sulten men har ikke lyst på noenting. Alt smaker så rart. Kjenner kroppen vil ha noe men jeg klarer ikke finne på en eneste ting jeg har lyst på :woot:

Vanligvis er det junk, sjokolade, brus eller noe annet... men nå? Nei! Å jeg blir super fort mett og like fort sulten, derfor går jeg rundt sulten hele tiden for jeg har ikke matlyst og ingenting frister :sour:
Kjenner meg igjen. Blir plutselig skrubbsulten, men ingenting frister/føler meg kvalm bare av å se på visse matvarer. Har funnet ut at kokt melk bare ikke går ned, så takk og farvel til grøt :(

Kjenner meg sååå igjen. Har lyst på noe og er sulten. Men samtidig så blir jeg kvalm av tanken på det meste :D haha skal ikke være lett. Akkurat nå har jeg fått for meg at jeg vil ha nudler. Men vedder på at hvis jeg lager det så smaker det ikke i nærheten av sånn som jeg er vant til. Syns det meste smaker annerledes og ekkelt nå for tiden :yuck:

Enig! Sulten i ett men lite som frister. Fikk ned et par båter appelsin i morges... er så kvalm og kaster opp om jeg ikke spiser i tide men når ingenting er godt...

Samme her. Har begynt å synes at scrambled eggs lukter og smaker rart. Klarte.bare spise bittelitt, så ble det chips, haha. Blir og fortere mett, men begynte å bli vant til den følelsen da jeg gikk på metformin for å bli gravid (slutta nå). Så er vel graviditeten som gjør det.

Merker ikke så veldig forskjell i sult og smak egentlig, annet at hvis jeg er uggen så smaker det ikke helt det samme - er heldigvis ikke så veldig plaget av å være uggen da. Men jeg blir mye fortere mett! Har alltid vært litt sånn at hvis jeg overspiser noe (typisk hvis noe er veldig godt) så må jeg litt akutt på do ganske rett etter måltidet - og det skal mye mindre mat til nå før det skjer.

Jeg var veldig sulten - når blir jeg bare dårlig og kvalm av all mat :P

Har det akkurat sånn! Sist orket jeg bare knekkebrød, men det frister ikke så mye nå. I dag var det godt med havregryn, frø, nøtter og rosiner med melk, toppet med bringebær :happy:

Jeg har plutselig fått skikkelig matlyst, har egentlig ikke det til vanlig. Så jeg frykter nå å legge på meg alt for mye:confused005

Jeg har plutselig fått skikkelig matlyst, har egentlig ikke det til vanlig. Så jeg frykter nå å legge på meg alt for mye:confused005
Samme her! Jeg har tidligere pleid å spise bare 3 måltider om dagen, men nå må jeg begynne å passe på, og «spise lite og ofte» som alle sier.

Samme her! Jeg har tidligere pleid å spise bare 3 måltider om dagen, men nå må jeg begynne å passe på, og «spise lite og ofte» som alle sier.

Ugh, og det er jo kjempekjedelig når nesten all mat smaker sååå godt..!

Har heller dårlig matlyst :(

Jeg er sulten hver 2-3 timer, og sliter også med at ingenting frister... men jeg har fått dilla på drops, gjerne nostalgiske fra barndommen.. og det er godt med friske drops for kvalmen! Ellers har jeg skjønt at det er lurt med grovt brød/linfrø/svisker og andre ting som er godt for magen. Smoothie og frukt får jeg også i meg, men må kjøpe ananas/plommer/mango og andre eksotiske (les: dyyyre) frukter som frister..

Kjenner meg såå igjen! Er sulten hele tiden, men INGENTING frister :grumpy:

Back
Topp