.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg igjen. Blir plutselig skrubbsulten, men ingenting frister/føler meg kvalm bare av å se på visse matvarer. Har funnet ut at kokt melk bare ikke går ned, så takk og farvel til grøtFøler meg sulten men har ikke lyst på noenting. Alt smaker så rart. Kjenner kroppen vil ha noe men jeg klarer ikke finne på en eneste ting jeg har lyst på
Vanligvis er det junk, sjokolade, brus eller noe annet... men nå? Nei! Å jeg blir super fort mett og like fort sulten, derfor går jeg rundt sulten hele tiden for jeg har ikke matlyst og ingenting frister
Nå fikk jeg lyst på bringebær syltetøy og rosinerHar det akkurat sånn! Sist orket jeg bare knekkebrød, men det frister ikke så mye nå. I dag var det godt med havregryn, frø, nøtter og rosiner med melk, toppet med bringebær
Samme her! Jeg har tidligere pleid å spise bare 3 måltider om dagen, men nå må jeg begynne å passe på, og «spise lite og ofte» som alle sier.Jeg har plutselig fått skikkelig matlyst, har egentlig ikke det til vanlig. Så jeg frykter nå å legge på meg alt for mye
Samme her! Jeg har tidligere pleid å spise bare 3 måltider om dagen, men nå må jeg begynne å passe på, og «spise lite og ofte» som alle sier.