Sulten

Tinkiwinki

Forelsket i forumet
Er i uke 36, og har frem til nå spist normalt. Men de siste dagene har jeg hatt lyst på mat veldig ofte. Går å kjenner meg småsulten. Litt som det var i starten av graviditeten. Er det flere som har det sånn?

Har det motsatt, lite matlyst. Har og hatt det slik en stund

Jeg har det også motsatt, er aldri sulten...

Jeg er i uke 33 og har følt meg sulten hele tiden lenge. Klarer også å spise samme mengde mat som før også, så føler det blir en del :P

Uke 33. Småfysen på noe stort sett hele tida, men ikke akkurat sulten. Vil bare ha noe friskt og godt...

Jeg er også småsulten nesten hele tiden [emoji14]

DØDSSULTEN til feriefrokost kl 10 - skikkelig vondt i magen. Deretter relativt normalt..;0)

Er så sulten på brødmat hele tiden jeg.. spiser så mye mer en det jeg pleier av det. Beste jeg får nå er brød med brelett og skinke [emoji85][emoji23] Kunne spist ett helt brød om dagen hvis jeg ikke hadde stoppet meg selv [emoji12]

Oh yes, MAT [emoji173]️ Noen har sagt "du begynner vel å få dårligere plass i magesekken kanskje". Åneidu, her er det plass som aldri før [emoji23] Håper nesten det blir mindre plass snart [emoji14]

Er så sulten på brødmat hele tiden jeg.. spiser så mye mer en det jeg pleier av det. Beste jeg får nå er brød med brelett og skinke [emoji85][emoji23] Kunne spist ett helt brød om dagen hvis jeg ikke hadde stoppet meg selv [emoji12]

Høres ut som meg selv det her! Jeg får bare ikke i meg nok brødskiver for tiden føles det som, det er så godt!
Blir stappmett av alt annet jeg spiser men når det kommer til brød med smør og kokt skinke er jeg umettelig:hilarious:

Høres ut som meg selv det her! Jeg får bare ikke i meg nok brødskiver for tiden føles det som, det er så godt!
Blir stappmett av alt annet jeg spiser men når det kommer til brød med smør og kokt skinke er jeg umettelig:hilarious:
Er skikkelig merkelig [emoji23] Er liksom ikke bunn i magen når det kommer til brødmat [emoji6]

Her er det veldig opp og ned på dagene. Noen dager føler jeg det er trangt og blir fort mett, mens dagen etter kan jeg bare spise og spise[emoji86]

Back
Topp