Tinkiwinki
Forelsket i forumet
Er i uke 36, og har frem til nå spist normalt. Men de siste dagene har jeg hatt lyst på mat veldig ofte. Går å kjenner meg småsulten. Litt som det var i starten av graviditeten. Er det flere som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigEr så sulten på brødmat hele tiden jeg.. spiser så mye mer en det jeg pleier av det. Beste jeg får nå er brød med brelett og skinke [emoji85][emoji23] Kunne spist ett helt brød om dagen hvis jeg ikke hadde stoppet meg selv [emoji12]
Yess...ristet brød!!!EnigBrødmat smaker veldig godt. Særlig ristet brød.
EnigBrødmat smaker veldig godt. Særlig ristet brød.
Ristet brød med blåbærsyltetøy var noe av det første jeg klarte å spise når hyperemisisen roet seg litt. Utrolig godt [emoji7]Yess...ristet brød!!!
Er så sulten på brødmat hele tiden jeg.. spiser så mye mer en det jeg pleier av det. Beste jeg får nå er brød med brelett og skinke [emoji85][emoji23] Kunne spist ett helt brød om dagen hvis jeg ikke hadde stoppet meg selv [emoji12]

Er skikkelig merkelig [emoji23] Er liksom ikke bunn i magen når det kommer til brødmat [emoji6]Høres ut som meg selv det her! Jeg får bare ikke i meg nok brødskiver for tiden føles det som, det er så godt!
Blir stappmett av alt annet jeg spiser men når det kommer til brød med smør og kokt skinke er jeg umettelig![]()