Sulten

Februar18

Glad i forumet
Er såååå sulten!! Hele tiden, uansett hvor mye eg spiser. Har nå vert våken siden kl 0245. Vert oppe å spist 2 ganger!! Men får ikke sove fordi magen vrenge seg av sult...

Hva spiser dere for å bli mett? Her går det mest i middagsmat til alle måltid da brødmat er vanskelig å få ned. Men kan spise en grandis aleine men like sulten 2 min etter

Jeg har ingen gode råd dessverre, men er i samme situasjon så må henge meg på denne.

Jeg gjør jo ikke noe annet enn å spise, men så orker jeg ikke å bli for mett heller for da blir jeg kvalm. Så det at jeg aldri blir skikkelig mett er nok en av grunnene til at jeg er så sulten hele tiden...o_O

Ja, det er grusomt. Spiser hele døgnet og vekten øker i takt med matinntaket
Å eg har såååå lyst på gulrot!!!

Jeg er også sulten, men på samme side er det ingenting som egentlig frister. Er ikke direkte kvalm, men litt uggen og jeg blir veldig fort mett, selv om jeg var skrubbsulten før jeg begynte å spise :P Dessuten har jeg litt lyst på usunne ting, som potetgull, ostepopp og kjeks.. :D

Ingen som har motsatt problem da? Jeg er ikke sulten, nesten så jeg får en spisevegring her, ned 3 kg til nå. Er ikke kjempekvalm heller men det kommer noen bølger....

Her går det i appelsinjuice og toast [emoji23] både kvalm og matlyst samtidig, men klarer ikke å få i meg så mye.

Er i samme båt Er kvalm fra eg står opp til eg legge meg og sulten heile tida Begynne å bli bekymra for ka vekta komme til å enda på

Jeg synes det er vanskelig å skille sult/kvalme noen ganger. Merker fort hvis jeg spiser om det hjelper eller kommer i retur da... [emoji13]

Jeg synes det er vanskelig å skille sult/kvalme noen ganger. Merker fort hvis jeg spiser om det hjelper eller kommer i retur da... [emoji13]

Jeg syns også det er vanskelig å skille sult fra kvalme også ender jeg opp med å bare spise og spise for jeg hater å være kvalm [emoji57] heldigvis kommer det ikke noe i retur hos meg da!

Back
Topp