SULTEN

Lo godt nå, tror aldri jeg har spist så mye i hele mitt liv heheh
Hehehehe :) fortsatte å spise resten av pannekakene i løpet av dagen, nå er det tomt :) 8 stk tror jeg vi er oppe i nå.. Og nå er jeg sulten igjen.. Vil ha grønnsakssuppe m kjøtt, type sodd.. Dette er ikke helt ulikt å være fyllesyk, husker at det var søndager hvor jeg raidet hele kjøkkenet, spiste alt mulig rart, ble aldri ordentlig mett..

Jeg veksler mellom å være veldig kvalm og ikke orke tanken på mat, å være litt kvalm og vanvittig sulten eller bare å være vanvittig sulten. Når jeg bare er sulten, er det utrolig lett å overspise rare ting (f eks rømmegrøt), noe som ender opp i kvalme igjen.
Det skal ikke være enkelt.

Sulten her også [emoji112][emoji23] er glad ene kollegaen er i Syden. Han hadde kommet med spydige kommentarer om han hadde sett hvor mye jeg spiser i lunsjen. Som "ja du må jo spise for to du nå" [emoji28]

Samme her! Konstant sulten! Og spiser jeg ikke blir jeg dårlig.

Kan ikke huske å hatt det slik de forrige svangerskapene. Er bare 7+5, og allerede vokst :yuck: Føler meg tjukk i buksene mine, og er redd folk på jobben skal se det.

Jeg er til vanlig veldig opptatt av trening og sunn mat, så ligner ikke meg å ha muffin mage eller hva de kaller det.

Og jeg lurer på når skal denne sulten stoppe? Noen som vet?

SUUUULTEN[emoji7] to timer siden middag, 10min siden to rundstykker[emoji23][emoji85] kunne spist enda mer men jeg må begrense meg[emoji23]

Jeg blir kvalm og uvel av å spise [emoji30] får nesten ikke i meg noen ting for tiden..

Sulten og/eller kvalm! Ond sirkel det der [emoji85]

Jaaaa! og det blir bare mer og mer intenst... Kommer jo til å kunne trille inn på føden om 7 mnd.. Har noen noe tips? Vil bare spise, spise, sove, spise :)

Mitt beste råd er å spise. Spise sunt. Spise mat som metter, men som ikke nødvendigvis har så mye energi =) Bedre å spise enn å gå og være kvalm og sulten. Ikke spis godis, det er en energibombe til tusen... :p

Spise sunt i mitt hode er å spise variert...

Back
Topp