Sulten!

Nummer3påvei

Flørter med forumet
Er det flere som er ekstremt sultne om dagen? Jeg blir sulten omtrent med en gang jeg har spist. Fryktelig slitsomt, kommer nok til å ese ut dersom dette fortsetter [emoji28] nå er jeg på vei ut for å kjøpe lunsj, etter å ha spist frokost to ganger før i dag [emoji14]

Jeg kunne spist dagen lang.

Jeg har matlyst til tusen, men når jeg først spiser, så spiser jeg mindre enn vanlig, da jeg plutselig ikke er så sulten lenger, eller bare føler meg veldig fort mett.

Jeg er helt likedan! Spiser hele tiden, men mindre måltid. Ligger på rundt 10 måltid på en dag [emoji54] det verste er at jeg våkner på natta å må ha mat... Slitsomt

Det er litt opp og ned, men i gårkveld tok kaka.. Spiste først to skiver med greddost, så en boks med nudler, så to skiver til med greddost!! Litt av en kvelds[emoji33] mannen tørr ikke kommentere det engang[emoji23]

Jeg er helt likedan! Spiser hele tiden, men mindre måltid. Ligger på rundt 10 måltid på en dag [emoji54] det verste er at jeg våkner på natta å må ha mat... Slitsomt
Våknet i natt og ville ha mat, har ikke skjedd så langt i svangerskapet før o_O

• Liker
Reactions: Hl
Det er litt opp og ned, men i gårkveld tok kaka.. Spiste først to skiver med greddost, så en boks med nudler, så to skiver til med greddost!! Litt av en kvelds[emoji33] mannen tørr ikke kommentere det engang[emoji23]
Har hatt noe sånn kveldsmåltider også :hilarious:

Spiser også HELE tiden... Ikke så mye, men må ha noe i magen konstant ellers så blir jeg øyeblikkelig sulten og kvalm[emoji6]

Bruker til vanlig å spise frokost kl 08:45 på jobb og spiser lunsj kl 12:30. Det bruker å gå bra, men nå blir jeg ekstremt sulten allerede kl 10:30. Slitsomt [emoji30]

Frokost 1 kl 6.20, frokost 2 ca 8-9, litt bær eller et knekkis i mellom her noen ganger før lunsj kl 11.30, sulten igjen kl 13.30 så da blir det yoghurt og så eple kl 15 før vi kommer hjem også blir det noe lett eller en skive ca kl 16.30, middag kl 18, kveldsmat 20.30 [emoji23][emoji23] Men spiser mindre måltider og har enda ikke gått opp et gram (heller motsatt), så er vel at kroppen trenger maten. Den bare får den fordelt mye mer utover dagen enn den pleier! Orker ikke å bli sulten, orker ikke å bli stappmett [emoji23]

Har vert sulten nesten konstant frem til nå. Denne uka forsvant plutselig all matlyst. Jeg er sulten, men det er ingenting som frister og er konstant uvell.

Jeg er også veldig sulten, og føler jeg til tider stapper i meg. Våkner også om natten av at jeg er sulten, så da står jeg opp og gomler i meg tørre knekkebrød. Har så langt tatt av meg en halvkilo, så kroppen trenger vel næringen :)

• Liker
Reactions: Hl
Jeg er også veldig sulten, og føler jeg til tider stapper i meg. Våkner også om natten av at jeg er sulten, så da står jeg opp og gomler i meg tørre knekkebrød. Har så langt tatt av meg en halvkilo, så kroppen trenger vel næringen :)
Helt likedan, sett bort i fra at jeg føler jeg har lagt på meg [emoji23]

Helt likedan, sett bort i fra at jeg føler jeg har lagt på meg [emoji23]

Jeg var bombesikker på at jeg hadde lagt på meg minst 4 kg med tanke på at jeg spiser hele tiden, så du kan si jeg ble lettere sjokkert da jeg sjekket vekta igjen. Men har også slitt mye med kvalme og oppkast, så det er vel sikkert derfor. Regner med at nå når kvalmen har gitt seg mer at vekta peker oppover :D

Jeg var bombesikker på at jeg hadde lagt på meg minst 4 kg med tanke på at jeg spiser hele tiden, så du kan si jeg ble lettere sjokkert da jeg sjekket vekta igjen. Men har også slitt mye med kvalme og oppkast, så det er vel sikkert derfor. Regner med at nå når kvalmen har gitt seg mer at vekta peker oppover :D
Har også hatt kvalme, men heldigvis ikke oppkast! Får finne ei vekt å veie meg på en dag. Se hva den sier [emoji23]

Back
Topp