Sulten!!!!!

Sunshine1983

Elsker forumet
Er det mulig å være så sinnsykt sulten hele tida??! Blæææh :p

Den intense sultfølelsen er helt bananas! Det har vært det minst fine symptomet :P (Hadde lovet meg selv å ikke klage om jeg ble gravid). Hehe. Sulten kommer som lyn fra klar himmel, helt uten forvarsel og gjerne 30 minutter etter at man har spist. Litt mindre hyppig og intenst nå heldigvis, trenger ikke gå rundt med kornmo i veska iallefall :P

Godt det ikke bare er meg :p

Henger meg på her! Googlet for litt siden "konstant sulten gravid", for å sjekke om det fantes noen gode råd eller tips om hvordan redusere den. Men må vel bare innse at det er sånn det er å være gravid:P

Ja! Sulten hele tiden nesten! Og jeg kan nesten bli desperat om jeg ikke får mat når jeg først blir sulten:p ska spise frokost nå og vet at jeg må ha med meg niste på jobb til før lunsj, for det går ikke lang tid før kroppen krever påfyll! Også har jeg som regel lyst på usunne ting! Æsj! Jeg som var så flink til å spise sunt i alle former før graviditeten:p

Ja! Sulten hele tiden nesten! Og jeg kan nesten bli desperat om jeg ikke får mat når jeg først blir sulten:p ska spise frokost nå og vet at jeg må ha med meg niste på jobb til før lunsj, for det går ikke lang tid før kroppen krever påfyll! Også har jeg som regel lyst på usunne ting! Æsj! Jeg som var så flink til å spise sunt i alle former før graviditeten:p
Her og! Spiser frokost rundt halv åtte, ny ladning må til senest halv ti. Så er det lunsj 11 og gjerne to runder til før jeg går hjem kl 15. Nesten slitsomt! Spesielt fordi jeg sliter med å finne noe jeg har lyst på :p

Jeg er så glad vi kan kjøpe yoghurt og diverse andre gode ting på jobb + fri tilgang på juice og melk. Og kakao :Heartred

Sånn er det her også, er konstant sulten. Må ha et par runder med frokost før jeg kommer til meg selv, virker som om jeg må ta igjen for at jeg ikke har spist i løpet av natten:p

Er på leit nå, og vi spiser 7.30, 10, 12, 15.30, 18 og 21.30. I tillegg småspiser jeg når jeg har mulighet. Likevel sitter jeg her og er sulten :p

kjenner meg igjen her, ja! kan våkne midt på natta av at jeg er kjempesulten!

Uff ja, sånn er det her og.... Ikke noe morro er kvalm i tilegg så har sultfølelsen men klarer ikke finne noe jeg har lyst på... Så her går det i salte kjeks....

Jeg rekker aldri å spise før jeg blir kvalm når jeg er akutt sulten. Så min løsning er å vente til sulten går over før jeg spiser, for da slipper jeg hvertfall kvalmen.

Back
Topp