Sulten?

010000100

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Er det noen flere som begynner å bli veldig sultne?

Jeg er sulten hele tiden. Merker at kroppen trenger mer næring. Det er vel tiden for babyvekst! Nå går grovt rugbrød ned på høykant.

Har en lei tendens til å ikke spise nok i løpet av arbeidsdagen fordi det rett og slett er for travelt. Blir glupsk sulten til middag og kvelden men orker jo bare litt mat av gangen. Føler at jeg spiser "hele tiden" når jeg ikke er på jobb.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg føler nå at jeg spiser hele tiden, både på jobb og hjemme. Heldigvis har det blitt litt sånn igjen i det siste at det er mat jeg har lyst på, og ikke bare sjokolade og godteri.

Jeg spiser også mye, spiser vel 4 - 5 måltider hverdag - og er veldig søtsugen :(

Hadde gått opp 17 kg sist jeg var på kontroll, da var jeg i uke 28 - nå er jeg i uke 31 så tror nok at jeg har gått opp over 20 kg :P Gleder meg til å ta av de kiloene :P

Jeg har ikke vært så sulten, men har vært veldig tørst i det siste. Kan drikke mellom 5 og 7 liter vann per dag. Litt usikker på hvorfor jeg er så tørst døgnet rundt. Om natten drikker jeg 2 flasker 0,75 l. Skulle ønske jeg var mer sulten enn tørst. Lei av å løpe på toalettet hele tiden.

Jeg har ikke vært så sulten, men har vært veldig tørst i det siste. Kan drikke mellom 5 og 7 liter vann per dag. Litt usikker på hvorfor jeg er så tørst døgnet rundt. Om natten drikker jeg 2 flasker 0,75 l. Skulle ønske jeg var mer sulten enn tørst. Lei av å løpe på toalettet hele tiden.

Sjekk blodsukkeret ditt neste gang du er til legen. 5-7liter vann er ekstreme mengder, og kan være tegn på diabetes. Bare for sikkerhets skyld :)

Sjekk blodsukkeret ditt neste gang du er til legen. 5-7liter vann er ekstreme mengder, og kan være tegn på diabetes. Bare for sikkerhets skyld :)

Åhhh, takk for tips, jeg hadde ingen tegn på diabetes sist, men det skal jeg gjøre. Har time om ikke så altfor lenge. Alle reagerer på hvor mye vann jeg drikker. Tusen takk for tipset :confused004

Her er det omvendt, mindre sulten og fortere mett! :p og føler det blir litt ubehagelig å være mett faktisk

Back
Topp