Sulten!

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Flere som er veldig sulten for tiden? Jeg blir plutselig helt utsulta! Spiser vel hver 2,5-3 time :p Og så blir jeg ikke noe god å ha med å gjøre om jeg ikke får spist akkurat da jeg trenger det :p

Jeg var slik forrige svangerskap. Måtte spise litt hele tiden, og ble kvalm av sultfølelse ;p Så jeg måtte hele tiden komme sulten i forkjøpet ;)

Denne gang er jeg mer slik at jeg ikke har lyst på mat, men når jeg først spiser så spiser jeg FORT!
Og jeg er egentlig en person som spiser saaaakte ;) Hehe

Jeg var slik forrige svangerskap. Måtte spise litt hele tiden, og ble kvalm av sultfølelse ;p Så jeg måtte hele tiden komme sulten i forkjøpet ;)

Denne gang er jeg mer slik at jeg ikke har lyst på mat, men når jeg først spiser så spiser jeg FORT!
Og jeg er egentlig en person som spiser saaaakte ;) Hehe
hehe..rart hva graviditeten gjør med kroppen! Spiser heldigvis ikke mye om gangen, og prøver å spise sunt :) nå er jeg sulten igjen...spiste wok for et par timer siden :p

hehe..rart hva graviditeten gjør med kroppen! Spiser heldigvis ikke mye om gangen, og prøver å spise sunt :) nå er jeg sulten igjen...spiste wok for et par timer siden :p

Det var akkurat slik jeg var også :) Spiste mange lette måltid. Frukt, salat, grønnsaker, knekkebrød osv ;)
Gikk ned 4 kilo de første 12 ukene, så jeg syntes det var helt ok :D Hehe.
Forbrenningen skøyt jo til værs! :D

Ja! Særlig på ettermiddag/kveld!

Spiser kvelds to ganger :-/

Kan ikke huske at det var slik sist og håper sulten stabiliserer seg litt etterhvert :-)

Føler jeg spiser som en hest:p mest fordi det blir så ofte. Spiser ikke så mye av gangen.

...men ved forrige graviditet opplevde jeg forsåvidt økt forbrenning for de tre siste månedene gjorde jeg nesten ingenting og spiste MYE sjokolade!

La på meg nesten 30 kg, men et par uker etter fødselen var det bare 2 kg+ :-) så det var ikke mye av vektøkningen som var fett :-p

Jeg har det i perioder, og har hatt det i hele svangerskapet :p

hehe...godt å høre at jeg ikke er alene :p bare man klarer å holde seg til sunne matvarer går det nok bra :) men pleier å skeie helt ut på slutten av svangerskapene :p får håpe jeg ef flinkere denne gangen!

Åh jaa, er sulten heeeele tiden. Sitter for øyeblikket og spiser rundstykke med hvitost. Spiste nettopp eple og to knekkebrød :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg spiste som en hest sist og gikk opp kun 1,5kg. Altså gikk jeg jo egentlig heller ned litt siden ungen og morkaka veide litt. Spørs om jeg er like heldig denne gangen.

Godt å hør at vi e fleir :) Går å e småsulten heile tia æ :p Kainn itj husk at det va sånn sist....:rolleyes:;)

I dag kjente jeg også på at jeg ble kvalm da jeg ble sulten. Trodde nesten jeg skulle få omgangssyken! Men etter at jeg spiste har det ikke kommet tilbake :)

Jeg spiser å hele tiden,spiser et par knekkebrød ca hver 2-3 time med variert sunt pålegg.. 0 mat = mye kvalm.. Er oppe på natta å en gang å spiser hvis ikke spyr jeg.. men men blir jo bra t slutt...;)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Back
Topp