Sulten!

aGNi

Kvalm, sulten, trøtt, men veldig spent!
Mailykke <3
Jeg er sulten og tørst HELE tiden! What to do? Man skal jo ikke spise noe særlig mer enn vanlig, i alle fall ikke ennå. Geez. Var ikke sånn da jeg bar på lillemor på 4 år.

Hvorfor skal man ikke spise mer enda?:-p
Stopper ikke meg!:-p endelig en unnskyldning og kunne spise så mye jeg vil!:)

Hvorfor skal man ikke spise mer enda?:p
Stopper ikke meg!:p endelig en unnskyldning og kunne spise så mye jeg vil!:)
En unnskyldning å spise så mye du vil er det ikke, for ungen tar kun det den trenger, ikke mer..resten kommer på din kropp :) jeg er også mer sulten nå enn ellers.. + jeg spiser tiitere nå pga å holde sjakk på små kvalmen..

Men husk at du spiser ikke for 2, det er kun snakk om ei ekstra skive eller noe :)

En unnskyldning å spise så mye du vil er det ikke, for ungen tar kun det den trenger, ikke mer..resten kommer på din kropp :) jeg er også mer sulten nå enn ellers.. + jeg spiser tiitere nå pga å holde sjakk på små kvalmen..

Men husk at du spiser ikke for 2, det er kun snakk om ei ekstra skive eller noe :)

Ja, vis du ska vêr veldig seriøst på det;)
Men eg elske mat og om eg må gå det av meg ittepå så e det heilt greit, men nå trenge eg isje tenka på det for eg blir jo store uansett:-D

Hehehe kjenner bare en del folk som har tenkt slikt og di sliter ennda med ekstra vektå, for di trudde at det gikk av det også når ungen kom :p så lenge man er flink å bevege seg er det jo bra :)

Hehehe kjenner bare en del folk som har tenkt slikt og di sliter ennda med ekstra vektå, for di trudde at det gikk av det også når ungen kom :p så lenge man er flink å bevege seg er det jo bra :)

Hehe! Tok lang tid før eg blei fornøyd me kroppen min:-p
E 172 høy og veide 58 og nå veie eg 65, og mannen skryte mer nå enn før så då har eg jo nesten vonne:-D

Hehe jeg er ikke mer enn 150 så jeg veier ikke mer enn 45 kilo til vanligt, mn gikk på vekta idag og den viste 48 :o shitt! Jeg veide begge de andre gangene 59 kilo dagen før jegtok ks.,

Samboeren min syns det er synd å ødelegge kroppen igjen allerede. Siden jeg brukte litt tid på å bli kvitt vann. Men er nøye på å ikke spise for mye. Vil ikke få unødvendig ekste kilo. Men litt mer kos er det kanskje. Bare ikke store mengder..

Om du føler du må spise og drikke hele tiden kan du ha frukt med deg over alt. Kjekt å spise på. Og drikk vann. :-)

Jeg er vel 65 kg eller noe, 169 høy. Har naturlig litt brede hofter og store lår og pupper, men ikke så masse på mage og sånt. Det endrer seg vel snart... Men jeg har ikke lyst på masse ekstravekt, i tillegg til det man skal legge på seg. Men MÆN hva gjør man? Får kjøpe inn sunne ting man kan snacke på hele dagen uten å bli diger da... Merkelig, jeg er vanligvis ganske småspist...

Jeg er vel 65 kg eller noe, 169 høy. Har naturlig litt brede hofter og store lår og pupper, men ikke så masse på mage og sånt. Det endrer seg vel snart... Men jeg har ikke lyst på masse ekstravekt, i tillegg til det man skal legge på seg. Men MÆN hva gjør man? Får kjøpe inn sunne ting man kan snacke på hele dagen uten å bli diger da... Merkelig, jeg er vanligvis ganske småspist...
Hvis du til vanligt er småspist og har endret deg til mer mat så er det fordi kroppen trenger mer næring :) kroppen er så fantastisk at den gir oss sug på noe det den trenger av.. F.eks c vitamin mangel så kan man bli sugen på appelsin.. men self kan man bli sugen på noe som ikke er så bra heller :p jeg var sugen på cheesburgerene på mc donalds med hu andra mi :p trur ikke det er noe særligt i den kroppen min skiulle ha trengt :p

Back
Topp