Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En unnskyldning å spise så mye du vil er det ikke, for ungen tar kun det den trenger, ikke mer..resten kommer på din kropp jeg er også mer sulten nå enn ellers.. + jeg spiser tiitere nå pga å holde sjakk på små kvalmen..Hvorfor skal man ikke spise mer enda?
Stopper ikke meg! endelig en unnskyldning og kunne spise så mye jeg vil!
En unnskyldning å spise så mye du vil er det ikke, for ungen tar kun det den trenger, ikke mer..resten kommer på din kropp jeg er også mer sulten nå enn ellers.. + jeg spiser tiitere nå pga å holde sjakk på små kvalmen..
Men husk at du spiser ikke for 2, det er kun snakk om ei ekstra skive eller noe
Hehehe kjenner bare en del folk som har tenkt slikt og di sliter ennda med ekstra vektå, for di trudde at det gikk av det også når ungen kom så lenge man er flink å bevege seg er det jo bra
Hvis du til vanligt er småspist og har endret deg til mer mat så er det fordi kroppen trenger mer næring kroppen er så fantastisk at den gir oss sug på noe det den trenger av.. F.eks c vitamin mangel så kan man bli sugen på appelsin.. men self kan man bli sugen på noe som ikke er så bra heller jeg var sugen på cheesburgerene på mc donalds med hu andra mi trur ikke det er noe særligt i den kroppen min skiulle ha trengtJeg er vel 65 kg eller noe, 169 høy. Har naturlig litt brede hofter og store lår og pupper, men ikke så masse på mage og sånt. Det endrer seg vel snart... Men jeg har ikke lyst på masse ekstravekt, i tillegg til det man skal legge på seg. Men MÆN hva gjør man? Får kjøpe inn sunne ting man kan snacke på hele dagen uten å bli diger da... Merkelig, jeg er vanligvis ganske småspist...