Sulten!!

marlene87

Gift med forumet
Jeg er så sulten for tiden! Det er nesten så ille at jeg planlegger neste måltid mens jeg spiser. Føler jeg aldri blir mett :-O Er 35 uker imorgen og har hatt ett normalt kosthold til nå. Lurer på om kroppen trenger mer energi nå...? Flere som har d sånn?

Oh yes!! Også blir jeg sååå lei meg fordi det ikke er plass til all maten jeg vil spise.. Hehe.. Blir mett med engang, også går det kanskje 30min og da rumler magen igjen... :P

Vi spiste frokost halv ti i dag. Herre som jeg spiste!(hotell frokost) var sulten igjen halv 11 og nå holder jeg på å dø!! Vi sitter i bilen i ingenmannsland og vil ikke stoppe så lenge monster sover for det er langt igjen :(:( er-så-sulten!!!!!

Jeg har det motsatt, ingen matlyst( annet enn for is og sjokolade:p) men spiser noen måltider om dagen for babyens skyld! Blir også forferdelig mett av ingenting:/ er sulten men ingenting som frister, blir litt vannmelon nå som varmen Kom til trondheim(glad det har regnet tidligere:p Hehe)

Jeg har det motsatt, ingen matlyst( annet enn for is og sjokolade:p) men spiser noen måltider om dagen for babyens skyld! Blir også forferdelig mett av ingenting:/ er sulten men ingenting som frister, blir litt vannmelon nå som varmen Kom til trondheim(glad det har regnet tidligere:p Hehe)
Akkurat sånn hadde jeg det sist. Men nå........ Aiaiai!!

Jeg føler jeg er konstant sulten! Slitsomt! :p

Jeg kan si det samme også. blir fort sulten for tida, minner meg litt på de første månedene( utenom kvalmen da).
masse iskald vann. En del frukt, og 1til 2 glass melk i dagen.

Godt å høre at det er flere:)
Jeg er livredd lillegutt skal bli stor av det jeg spiser. Jeg trenger ekstra kg til ammingen, men vil ikke ha baby på 5kg:p

Back
Topp