SULTEN!!!!!

blåøyd

Betatt av forumet
wææææææ-jeg er jo bare sulten heeeele tiden om dagen :/ (jeg er 38+3) kunne gått og spist hele dagen og helst på sånne ting jeg ikke skal ha...er liksom ikke sulten på kjøtt :P

Men frukt,saftis,saft,brus,lette karbohydrater...og dette passer IKKE SAMMEN MED svangerskapsdiabetesen min!! :S

Noen flere som er umettelige for tiden? :happy

Jeg har då dårlig samvittighet fordi jeg har spist så mye tull i det siste. Spesielt is! Har vært så flink hele svangerskapet, men nå virker det som om jeg har fått et intenst behov for søtsaker! Lagt på meg mye i det siste! :confused: Kjedelig..

♡Termin 15 juli♡

Jaaa!! e 38+4 i dag :P har nett spist maaaasse middag og så slutter eg den av med en svær pose med ostepophjerter :P heheheh.. og cola zero då! :P

sitter med min 4 sandwich is i dag :S dumme spar som hdde tilbud på 6 pakkning med is :P heldigvis er jeg på dag nr 2 uten pepsi max,jeg får sånn innforgjæ****** halsbrann av den....men fyyy så godt det smaker mens jeg drikker den...så drikker på farris og vann i dag :P
har kjøpt en kurv med jordbær,men de frister jo ikke i det hele tatt lengre...vil ha alt jeg ikke skal...og jeg har også vært super flink i svangerskapet og ikke gått opp et gram!!
men no er jeg lei og sulten og trøtt og ingen av delene lar seg gjøre så mye med :P

Back
Topp