Sulten!!!

ALovise

Elsker forumet
Gresskarfrøene2023
Novemberfnuggene 2023
Jeg blir snart gal! Om jeg ikke skjerper meg kommer jeg til å bli gigantisk... Det virker som om det er mer normalt å være kvalm/miste matlysten, men er det flere her som opplever å heller være sulten? Jeg føler jeg spiser hele tiden, stort sett sunn mat, men så går det bare en time og to og så rumler magen og jeg blir så svimmel at jeg nesten detter i bakken... Resultatet har den siste uka blitt at jeg har spist veldig mange brødskiver med leverpostei, det er liksom tingen :p
Skjønner at jeg sikkert bør ha mer frukt eller noe annet sunt i hus, men det er virkelig ikke det jeg føler jeg trenger når magen holder konsert for de rundt meg...
10+5 i dag :-)

Jeg har det heelt likedan :P Eneste at jeg er kvalm i tillegg, kan sitte å holde på å kaste opp å drømme om alt jeg vil spise på samme tid :P Har å blitt veldig glad i leverpostei di siste dagene :P Føler å at jeg må skjerpe meg snart,meeen så var jeg litt undervektig før graviditeten så jeg velger å innbilde meg at det er kroppen som trenger mer :P hihi :P

..... Føler å at jeg må skjerpe meg snart,meeen så var jeg litt undervektig før graviditeten så jeg velger å innbilde meg at det er kroppen som trenger mer :p hihi :p

Jeg var ikke undervektig før graviditeten (bmi på rundt 22,5) så her er det nesten blitt et irritasjonsmoment :p har alltid hatt lett for å legge på meg også så det her kan bli interessant :p

helt likedan her !
Hadde ikke klart meg uten leverpostei ! :D

Minner meg på at jeg må be samboer om å kjøpe med seg leverpostei fra jobb... Nå er det tomt og det kan jo bli krise i morgen tidlig :p

Måååå og ha leverpostei!!! Coop sin er favoritten!!!

Jeg var ikke undervektig før graviditeten (bmi på rundt 22,5) så her er det nesten blitt et irritasjonsmoment :p har alltid hatt lett for å legge på meg også så det her kan bli interessant :p
Babyen trenger nok bare jern ;) Her er det fritt for leverpostei :O Så det blir tidlig på butikken i morgen :P

Jeg spiser stort sett ett eller annet hele tiden, har gått ned 6 kg siden jeg blei gravid. Har ikke kastet opp en gang. Men jeg har blitt noe mer bevist på hva jeg spiser (hvertfall til tider), spiser mer regelmessig, masse frukt og drikker ikke like store mengder brus. Har også dilla på tomater, så det har gått mye tomatsuppe i disse ukene og tomater som jeg kjøper inn kun for å momle :)

Sulten (romler i magen 20 min etter jeg har spist) + kvalm + ikke matlyst! Sykt irriterende å kjenne at kroppen har lyst på mat, men at det er svært lite av mat som frister. Må si meg enig i den leverposteien da...beste på rundstykket/skiva for tida:cool: fine rundstykker med enten leverpostei eller syltetøy....

Sulten her også! Leverpostei med sylteagurk, og iskald melk til er livet!!!

Hehe. Gøy å lese at det er flere som er sultne på leverpostei! ;-) og det problemet med å være sulten, kvalm og ingen matlyst.. håpløst innimellom! Og sjelden jeg blir mett så jeg må spise heele tiden omtrent. Men ikke mye om gangen..

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg føler også at jeg spiser nesten hele tiden, men klarer bare så små porsjoner av gangen. Slitsomt å være sulten annenhver time. Når jeg spiser føler jeg jo at jeg blir stappmett! Men så er jeg sulten like etter... Drikker mye brus og sånn for å prøve å mette sulten litt, det er sikkert kjempelurt :-P

jupp sulten som en ulv går endel i leverpostei her å men jeg vil absolutt ha den svenske den man kan skjere i skiver. blir ille noår det er tomt for den i frysern å må dra helt til sverige for å kjøpe mer -.-

spiser,spiser,spiser... nå går d i knekkebrød... redd vekten kryper sakte og sikkert oppover... :laughing025

jupp sulten som en ulv går endel i leverpostei her å men jeg vil absolutt ha den svenske den man kan skjere i skiver. blir ille noår det er tomt for den i frysern å må dra helt til sverige for å kjøpe mer -.-

Svenske? Den tror jeg ikke jeg har smakt.. Den danske er jo veldig god synes jeg, problemet er at den nærmeste butikken normalt ikke har den inne, så jeg må et stykke for å få den :p Men unner deg ikke å måtte dra til sverige for å få tak i leverpostei :p

den svenske er litt søtere på smaken men kjempe god ^^ bor jo i horten så er ikke helt ulidelig langt til sverige men er ikke der daglig for å handle hehe ^^

Back
Topp