sulten...

Troika85

Betatt av forumet
Ork, så sulten jeg er! Har lyst på mat hele tiden! Prøver å velge sunt, men jeg klarer ikke begrense meg! I går spiste jeg 7 knekkebrød før kl 1200 og drakk 1,5 l eplejuice. I tillegg spiste jeg masse middag og bakte grove horn som jeg trødde i meg alt for mange av:(

En ting er at jeg blir tjukk av dette, men kommer babyluss og til å bli unødvendig stor av dette? I dag har vi ikke særlig med mat i hus så jeg satser på å handle så sent som mulig sånn at det blir mindre tid til å spise.....

Du bakte iallefall grove horn :-) Jeg langde kanelboller i går...og jeg har ikke sjans å begrense meg nå. Er konstant sulten/lyst på noe. Huff, blir vel en stor gutt denne gang... :smiley-ashamed008

Jeg har også denne gnagende sulten! Priser meg lykkelig over at vi har knekkebrød i hus!
Dessuten funker det å spise proteiner! Metthetsfølelsen holder lenger da :) spis egg og kjøtt! :)

Du velger iallefall sunne alternativer! Jeg startet dagen med sarah bernard og solo....

Takk, nå vil jeg og ha sarah bernard! Er skikkelig i bakehummør om dagen så jammen godt jeg alt har spist opp alt kokesjokkoladen! ( det er en slags liten nøttekake med sjokoladekrem dyppet i smeltet sjokolade! Kjempegodt, dog ikke slankende...)

Takk, nå vil jeg og ha sarah bernard! Er skikkelig i bakehummør om dagen så jammen godt jeg alt har spist opp alt kokesjokkoladen! ( det er en slags liten nøttekake med sjokoladekrem dyppet i smeltet sjokolade! Kjempegodt, dog ikke slankende...)

Det var nydelig. Men som du sier, ikke slankende :p Men jeg har bare gått opp ett kilo, så jeg klager ikke enda :p

ååå, det hørtes godt ut!!! Elsker nøtter :-)

Ja, jeg kan ikke skryte på meg at jeg bare tar de sunne alternativene, har tømt huset for julegodt, til og med det jeg ikke liker har jeg trødd i meg... Nå har jeg vært flink i dag, men sjokoladen fra fødebagen er borte, det samme er 4 av 6 juicebokser:(

Sønnen min var liten da han ble født, men så virket ikke morkaka som den skulle heller. Denne gang har de fulgt med så alt skal være fint, derfor regner jeg med en større baby, men er litt redd hun skal være smellfeit... Så lenge hun er frisk og sunn så er jeg jo fornøyd, men søsteren min fikk en baby som var så tjukk at hun knapt kunne lukke opp øynene før hun begynte å gå, det vil jeg jo gjerne unngå.....;p

sulten her også, føler jeg har vært konstant sulten siden jeg ble gravid! hehe

Og da har jeg laga ny ladning med kanelboller...:oops:

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Og da har jeg laga ny ladning med kanelboller...:oops:

Ååå, det hørtes godt ut!! Så flink du er!

Jeg har så lyst på innbakte horn med pizzafyll i... Det skal bakes når babyen er ute :)

Jeg er også gørr sulten...noe som har blitt værre siste dagene

Sent from my HTC One X using BV Forum

Ååå, det hørtes godt ut!! Så flink du er!

Jeg har så lyst på innbakte horn med pizzafyll i... Det skal bakes når babyen er ute :)
Mmmm, det er godt det!! Kanskje jeg må lage horn i morgen...:rolleyes:

Back
Topp