SULTEN!!!

Songbird_84

Flørter med forumet
Noen andre her som er sulten hele tiden...? Prøver å begrense småspisinga da jag gikk opp over 30 kilo sist svangerskap..

Er små sulten hele tiden men kan heller ikke spise så veldig mye om gangen så jeg tror det er helt i orden. Må holde blodsukkeret i balanse for ikke å bli kvalm.
Prøver å velge sunne alternativer for ikke å gå 25 kilo opp som siste to svangerskap.... 

Enten er jeg skrubb sulten ellers har jeg null matlyst og bare å snakke om mat gjør meg kvalm! Ustabil!! Lagt på meg to kilo allerede på å stappe i meg i sulten periodene og det er bare junk som får komme inn i min munn for tiden!:S

Ja, er mye sulten, og kvalmen går helt fint å leve med, så lite i forhold til de andre gangene.. så jeg lever litt etter "spisealtjegkan-mensjegfortsattkan"-mentaliteten... Med førstemann gikk jeg ned mange mange kg og etter han var ute veide jeg 14 kg mindre enn da jeg ble gravid, ekstrem svangerskapskvalme.. Får jeg det ikke denne gangen også, kommer jeg til å rulle.... Men prøver å spise jevnt og mest mulig fornuftig da, for får nok svangerskapsdiabetes ganske fort.. Snacks blir det mellom måltidene da.. :P

gikk ned 5 kg forrige uke etter å ha spydd opp så å si alt som kom ned, men nå er jeg sulten hele tiden. men ingenting som frister.. bah!

Her prøver jeg å kjempe mot det usunne hvertfall.. Går sånn helt ok til nå, men regner med kvalmen kommer snart, og da blir det værre... Litt sprøtt å spise sjokolade og yoghurt for å holde kvalmen i sjakk, men det var det som funka best sist...:P Håper å klare å finne alternativer denne gangen.

Back
Topp