SULTEN!

regnbuens farger

Forumet er livet
De siste par dagene synes jeg at jeg har vært sulten omtrent konstant. Har vært litt sånn opp og ned med både sult og matlyst i denne graviditeten, men det er hvertfall ingen problemer med matlysten nå.

Når jeg spiser går det kanskje en time, så kjenner jeg meg skrubbsulten igjen... Jaja, helt sikkert en grunn for det også :)

Kjenner den følelsen! Og kiloene sniker seg på, fortere og fortere

HEHEHE godt å høre at jeg ikke er alene om d :):)Har ALDRI vært en storspiser, men kan ikke srkøyde av d lenger :P

Samme her! Syns ikke sultfølelsen gir seg MENS jeg spiser engang :/ Nå spiste jeg to brødskiver med leverpostei, en youghurt og 4 dl eplenektar for.. tja, tre kvarter siden tenker jeg. Er allerede sulten igjen!

Jeg har vært som du og har vært veldig opp og ned i matveien i dette svangerskapet. Synes ikke jeg har spist så mye mer bortsett fra muligens til middag. Men i det siste har jeg plutselig blitt mye mer sulten og i natt måtte jeg faktsisk opp og spise selv om jeg hadde spist middag noen timer før jeg la meg!! Det har aldri skjedd før, lå sikkert våken i en time før jeg faktisk gadd å stå opp og spise litt. Etter det sovenet jeg som en sten og sov til morgenen ;)

Kjenner til den, eller det føles nesten heller som om jeg aldri blir mett, uten at jeg blir ordentlig sulten lissom, bare skikkelig fysen på ett eller annet omtrent non stop - usj!

Jeg blir aldri mett, så dere er ikke alene altså:) går og er konstant sulten.. Jadda..

Jeg kjenner meg igjen der jeg også:) Men jeg spiser hele tiden, gidder ikke å sitte å være sulten. Men det vises på vekten også ja.. :(

he he, jeg har hatt det likt jeg også, men så plutselig denne uka har det snudd og jeg drikker og drikker og er aldri sulten.
Blir litt dårlig hvis jeg spiser normalt også nå, så må nok bare innse at magen bestemmer at det ikke er plass til så mye som jeg er vandt med.(kjenner nesten maten stopper i halsen/brystet)

You are not alone... må prøve å begrense meg litt, for vekta er ikke noe jeg er spes stolt av for tiden :(
Så nå har jeg bakt knekkebrød....Kanskje fordøyelsen blir bedre også ;)

Ket skrev:
Kjenner den følelsen! Og kiloene sniker seg på, fortere og fortere

Samme her...

Back
Topp