Sulten

BirgitteB

Elsker forumet
Uff, konstant sulten, spiser hele tiden. Jeg er jo ikke så stor så det er jo bare fint å spise masse men slitsomt å hele tiden være sulten. Men gleden som kommer ut av dette er jo bra :D

Åååhhhh....godt å høre at flere er i samme båt. Jeg er sulten omtrendt konstant, og hvis jeg forsøker å trosse sulten, blir jeg kvalmen med en gang. Til nå i dag har jeg hatt 8 måltider...et 9. er rett rundt hjørne kjenner jeg..... Er litt lei mat, sliter med å finne nok variasjon slik at jeg har lyst på mat. Nå blir det en god del tvangsspising for å holde kvalmen unna. Forsøker å spise mat som kroppen kan dra mest mulig nytte av. Går mye brød, melk, yoghurt, frukt og gulerøtter om dagen:-) Tror jeg skal gå å lage meg et par brødskiver før kvalmen kommer tilbake;-)

Kjenner meg godt igjen a bare at kvalmen og er der i tillegg, men blir mye verre om jeg ikkje spiser:( har ikkje lyst på mat i det hele tatt men må jo bare :( spiser herrene tiden, har ikkje kontroll på hvor mange måltider men sikkert oppe i 8-9 jeg og:( håper d roer seg kraftig snart... Håper d roer seg hos oss alle :)

Eg ooog...

trøtthet og sult er de nye symptomene tydligvis.

Idag har eg spist.:. to skiver til frokost, to skiver til lunsj, et frokostbrød som lunsj nr 2 og en stoor porsjon middag...Og nå skal eg spise to skiver til kvelds..

men jaja.. husker min tidligere lege da eg va gravid sa eg måtte bare spise så mye brødskiver og frukt eg ville .. heller være forsiktig med snop og annet junk..

Back
Topp