Sulten

Rattatai

Glad i forumet
Jeg er så sulten hele tiden jeg, hvordan er det med dere?

Jeg spiste jo kveldsmat tidligere i kveld og skulle egentlig legge meg, men her sitter jeg enda da...sulten igjen.
Aiaiai må passe på litt skjønner jeg[&o]

Jeg har det helt omvendt.. Greier nesten ikke å spise. Ingenting som frister...

Huff det er vel egentlig verre...

Er ikke sulten om morgenen, men ellers kan jeg spise spise spise! Stresser ikke med det. Sist gikk jeg opp 20 kg og 14 av de var av innen ei uke etter fødsel[:)]

omvendt her[&:] føler meg ikkje sulten, også blir eg så fort kvalm lukta av mat[&o] 

Jeg er kjempe sulten heeele tiden, og får skikkelig vondt i magen hvis jeg ikke får spist. i natt kokte jeg meg egg, spiste de med tomat og smør, nammm!

Jeg er også sulten konstant. Går en time etter jeg har spist så er jeg sulten igjen.....så for meg er det viktig å passe på at jeg spiser sunt, og ikke spiser det jeg finner der å da [;)] spiser mye nøtter, avocado og sånne sunne fettkilder. Da kan jeg klare å døyve den værste sulten uten å legge på meg. 

Jeg er også ofte sulten.. Kan spise, og bli sulten fort igjen etterpå.. Og våkner ofte om natten at jeg er sulten.. Og blir ofte sulten på kvelden, rett før jeg skal legge meg..

Spiste 1 brødskive med egg og bacon for ca 1 time siden, men er ganske sulten igjen nå.. Så tror jeg skal finne meg litt is jeg nå[:D]

Back
Topp