Sulten om natta

ØnskerBebis

Betatt av forumet
Flere her som kan våkne om natta og være skikkelig sulten? I natt vurderte jeg nesten å stå opp å lage meg mat. Noen som kanskje gjør det også? Hehe...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke ennå heldigvis. Men med begge mine har jeg faktisk måtte stått opp på natta for å spise. Men det var vel i begynnelsen av 3 trimester. :P

Må begynne å ha med mat på rommet, kvalmen blir så mye værre når jeg er sulten. Bare det å lage mat er lang nok tid til at jeg må spy :(

Ja, derfor jeg vurderte å stå opp også... Når man er sulten 4 så kan man jo bare tenke seg hvor kvalm man er til 8-9... :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Det sies at man ikke skal spise 2 t før man legger seg for å unngå kvalmen, men ærlig talt. Da er man sulten igjen 2-4 t etter man sovner og enda kvalmere om morgenen. Jeg må spise før jeg sovner ellers så blir det spying dagen etter. Man må nok prøve seg frem :)

Det sies at man ikke skal spise 2 t før man legger seg for å unngå kvalmen, men ærlig talt. Da er man sulten igjen 2-4 t etter man sovner og enda kvalmere om morgenen. Jeg må spise før jeg sovner ellers så blir det spying dagen etter. Man må nok prøve seg frem :)

hmmm.... det er faktisk det stikk motsatt av hva jeg erfarte de siste dagene. Spiste rett før jeg la meg, da var jeg så fin på morningen :) I går kveld spiste jeg ikke og var så dårlig da jeg sto opp i dag, våknet til og med at jeg var skikkelig kvalm i natt også.

Er jo fader med sulten hele tiden. Prøver å spise godt før jeg skal legge meg. Men våkner å er skrubb sulten mitt på natta. Blir sprø av dette, særlig når matlysten er totalt fraværende!

Desember 2014

Bruker App

Har en pakke ritz stående på nattbordet for slike tilfeller :)

Back
Topp