Sulten.no- tips?

HJT

Glad i forumet
Jeg spiser ca. én gang i timen for å holde uggenheten i sjakk for tiden, og føler jeg aldri blir mett. Har ikke lyst på så mye middag, så det går mest i brødskiver oftest uten pålegg, og kjeks. Noen som har det likt? Isåfall, hva slags mat funker for deg i forhold til å være mett lenger?

Prøv smoothie med blåbær, biola, litt melk,honning og lime [emoji4][emoji4]

• Liker
Reactions: HJT
Eg spise spelt lomper med smøreost, skinkepålegg og salat, nektariner, druer og drikke MYE sjokolademelk :p

• Liker
Jeg syns ulvehungeren har roet seg litt hos meg, men merker jeg er blitt ekstremt påleggslei. Spiser stort sett bare egg med salt på eller hvitost, men har selvfølgelig ekstremt lyst på salami, noe jeg aldri har lyst på ellers [emoji85]

Så påleggstips mottas med takk! Men det må være mer salt enn søtt [emoji12]

• Liker
Jeg foretrekker oftest varme retter [emoji13] men når det frister med skive eller knekkebrød så må jeg ha skinke og majones på.
Går ellers mye sjokomelk og bringebær Biola [emoji1305]

• Liker
Jeg syns ulvehungeren har roet seg litt hos meg, men merker jeg er blitt ekstremt påleggslei. Spiser stort sett bare egg med salt på eller hvitost, men har selvfølgelig ekstremt lyst på salami, noe jeg aldri har lyst på ellers [emoji85]

Hvor langt er du på vei? Gleder meg til ulvehungeren er borte... Åh, enig! Savner salami såå mye :( Prøvde kreolsk kyllingsalat (fra Salatmesteren) i går - det er godt!

Hvor langt er du på vei? Gleder meg til ulvehungeren er borte... Åh, enig! Savner salami såå mye :( Prøvde kreolsk kyllingsalat (fra Salatmesteren) i går - det er godt!

Jeg er 8+3 nå, men det var noen dager siden det roet seg. Eller, jeg kan fortsatt spise hele tiden hvis jeg ikke passer meg, men jeg blir ikke kvalm lenger når jeg er sulten og da har jeg ikke så stort behov for å spise hele tiden [emoji4]

Kreolsk kyllingsalat hørtes jo ganske digg ut, kanskje jeg må prøve meg på det [emoji1]

Jeg er 8+3 nå, men det var noen dager siden det roet seg. Eller, jeg kan fortsatt spise hele tiden hvis jeg ikke passer meg, men jeg blir ikke kvalm lenger når jeg er sulten og da har jeg ikke så stort behov for å spise hele tiden [emoji4]

Kreolsk kyllingsalat hørtes jo ganske digg ut, kanskje jeg må prøve meg på det [emoji1]
Heldig ass! Det høres deilig ut :)

Skinkeost med pepper.
Eller hvitost med tomat og pepper.

Jeg spiser ikke salami så ofte til vanlig, men har veldig lyst på det nå [emoji23]

Rista brødskiver med smør og jordbærsyltetøy og sjokolademelk. Eneste som holder seg delvis nede [emoji28]

Spiste akkurat 10 horn!! Bakte og hadde bacon, ost og pesto inni, litt havsalt på toppen :O var så ufattelig godt, klarte ikke stoppe... Mye for en kropp på 52kg, nå er magen såååå full... Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :P

Back
Topp