Sulten, men like fort mett…

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Regner med det ikke bare er jeg som er oftere sulten i disse tider. Men, jeg blir fryktelig fort mett igjen…får som regel i meg halvparten av det som jeg har brukt. Flere? :wideyed:

Regner med det ikke bare er jeg som er oftere sulten i disse tider. Men, jeg blir fryktelig fort mett igjen…får som regel i meg halvparten av det som jeg har brukt. Flere? :wideyed:
Ja vært veldig sånn i det siste, blir veldig mett også, og veldig brått sulten igjen. Må spise mindre og oftere. :happy:

Ehm...ja!!! Tvang mannen til å bestille stor pizza når vi var på peppes for ca 1 veke siden...Han meinte det var nok med liten, men eg var jo så sjukt sulten....blei mett etter 1 stykke,men pressa i meg 1 til:hilarious::hilarious: Eg e ikkje ofte sulten da,klarer max å få i meg 3 veldig små måltider om dagen...venter på at appetitten kjem tilbake:)

Hadde ingen matlyst pga kvalme i lang tid. Nå er kvalmen borte, og jeg er konstant sulten :D

Er kjempe sulten, lager feks 3 knekkebrød, spiser 1 og er drit mett selvom magen rumler :hilarious:

Definitivt! Sååå sulten, for så å knapt få i meg noe før jeg er mett. Og så veldig fort sulten igjen, så det holder aldri noe lenge.

Akkurat det samme her:happy: Blir alt for fort mett og sulten igjen kort tid etter. Endte med at jeg spiser 1/2 porsjon middag om gangen og sparer på den andre halve porsjonen til senere:hilarious:

Tenkte på dere i går. Jeg sendte mannen min å kjøpe vegetar sushi til meg (MASSE) og når jeg begynte å spise var jeg mett etter 3 biter o_Oo_O så hadde bare sushien på bordet og spiste alt ila 2 timer :smiley-angelic002 hjelp :smiley-ashamed005

Tenkte på dere i går. Jeg sendte mannen min å kjøpe vegetar sushi til meg (MASSE) og når jeg begynte å spise var jeg mett etter 3 biter o_Oo_O så hadde bare sushien på bordet og spiste alt ila 2 timer :smiley-angelic002 hjelp :smiley-ashamed005
Jepp sånn er det noen ganger:wideyed:
Var hos mamma igår og fikk middag. En halv potet og to små kjøttboller senere så stoppet det helt opp:hilarious: pappa trodde jeg tullet

Back
Topp