Regner med det ikke bare er jeg som er oftere sulten i disse tider. Men, jeg blir fryktelig fort mett igjen…får som regel i meg halvparten av det som jeg har brukt. Flere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vært veldig sånn i det siste, blir veldig mett også, og veldig brått sulten igjen. Må spise mindre og oftere.Regner med det ikke bare er jeg som er oftere sulten i disse tider. Men, jeg blir fryktelig fort mett igjen…får som regel i meg halvparten av det som jeg har brukt. Flere?
Regner med det ikke bare er jeg som er oftere sulten i disse tider. Men, jeg blir fryktelig fort mett igjen…får som regel i meg halvparten av det som jeg har brukt. Flere?
Jepp sånn er det noen gangerTenkte på dere i går. Jeg sendte mannen min å kjøpe vegetar sushi til meg (MASSE) og når jeg begynte å spise var jeg mett etter 3 biter så hadde bare sushien på bordet og spiste alt ila 2 timer hjelp