Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har det helt likens [:'(] Er så sulten at jeg nesten er kvalm, men det er ingenting som frister.. Har endevendt skapet, men nei, ingen mat til meg der.. Har ikke lysst på sjokolade engang..
Helt enig Hege!!![;)]
Da smaker det mye bedre,også må du jo liksom spise sånn for å glede de du er hos eller med.
Har selv vært på middag hos bestemoren min i dag,der spiste vi "fårikål"!!![:)]
Jeg synes grønsaks suppe er veldig godt når jeg ikke har noe matlyst. Kan jo prøve med noe lett..Kansje en yoghurt el lignene,så kommer kansje matlysten litt tilbake..
Med første mann klarte jeg ikke å få i meg mat de 5-6 første mnd. Bare spøy og var helt elendig [:'(] Var liksom ingenting som frista i det hele tatt. Bare jeg tenkte på mat måtte jeg fly på do. Det eneste jeg klarte å få i meg var fersk loff uten noe pålegg.
Denne gangen er det anderledes. Fyser på noe hele tiden. Skikkelig slitsomt. Har lagt på meg allerede og jeg er bare 9 uker på vei....(så det kommer nok av spisinga ja...he he) Får prøve å ta meg sammen, men det er jammen ikke lett....
Håper dere som sliter med å få i dere mat klarer å stappe i dere noe. Prøv med loff, det hjalp ihvertfall meg... [:D] [;)][;)]