snosa Elsker forumet 25 Jul 2006 #1 jeg blir så fort sulten, er det på grunn av at jeg ammer??? flere som blir fort sulten????
Ida&Linn Gift med forumet 25 Jul 2006 #2 Jepp! Helt normalt! jeg spiser som en hest! spesielt de dagene hun har økedag. [:)]
Glad70 Forumet er livet 27 Jul 2006 #3 Jeg spiser også mer enn vanlig, faktisk mer enn da jeg var gravid også. Og det er visst helt normalt når man ammer.
Jeg spiser også mer enn vanlig, faktisk mer enn da jeg var gravid også. Og det er visst helt normalt når man ammer.
L Lisee Elsker forumet 27 Jul 2006 #4 Også så søtsyk jeg er hele tiden! Har blitt kjempeglad i kaker, og det har jeg aldri vært før[&:] Hjelper jo ikke akk på vekta det....[:D]
Også så søtsyk jeg er hele tiden! Har blitt kjempeglad i kaker, og det har jeg aldri vært før[&:] Hjelper jo ikke akk på vekta det....[:D]
K klaraa Andre møte med forumet 27 Jul 2006 #5 jepp....går rundt og tenker på mat heile tida nesten.[&:]..søtsugen heile tida...grrr...har masse melk også da...[:)]
jepp....går rundt og tenker på mat heile tida nesten.[&:]..søtsugen heile tida...grrr...har masse melk også da...[:)]
snosa Elsker forumet 28 Jul 2006 #6 ORIGINAL: Lisee Også så søtsyk jeg er hele tiden! Har blitt kjempeglad i kaker, og det har jeg aldri vært før[&:] Hjelper jo ikke akk på vekta det....[:D] JEG OGSÅ ER GLAD I KAKER, SPISTE MASSE MARSIPANKAKE FORLEDEN DAG. [:)]
ORIGINAL: Lisee Også så søtsyk jeg er hele tiden! Har blitt kjempeglad i kaker, og det har jeg aldri vært før[&:] Hjelper jo ikke akk på vekta det....[:D] JEG OGSÅ ER GLAD I KAKER, SPISTE MASSE MARSIPANKAKE FORLEDEN DAG. [:)]