Sulten.... Hele tiden

Vivaliva

Elsker forumet
Assistert-jentene
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Augustbarna 2021
Har blitt så sulten de siste ukene! Men når jeg spiser så blir magen fyllt opp så fort, så synes jeg må gå rundt og spise konstant.

Nå har jeg begynt å våkne om natta også og er skikkelig sulten, noe som ødelegger nattesøvnen min... Ganske slitsom:/

Andre som har det sånn? Hvordan får dere spist dere opp før natta?:shy:

Ikke like ille, men merker at jeg har mindre plass til mat og blir fort sulten igjen :rolleyes:

Jeg våkner opp på natta rundt kl. 3-4, og er som oftest skrubbsulten da, har begynt å måtte spise mat midt på natta o_O

Jeg er i en periode hvor jeg er skikkelig sulten nå og holder det i sjakk ved å spise ca hver 3-4 time og spise mye protein, fett og grønt. Nå har jeg svangerskapsdiabetes da, så raske karbs utgår for min del og det gjør at jeg tvinges til å velge "ordentlig mat" fremfor raske snackalternativer. Det gjør det lettere å velge mat som metter lenge! Spiser siste måltid rett før jeg tar sengen og så straks jeg står opp. Da klarer jeg meg natten igjennom :) Siste måltid er typisk grovbrød med tunfiskrøre, egg eller gresk yoghurt med bær, nøtter og litt havregryn og chiafrø.

Har det helt i motsatt retning. Orker ikke mat.ikke kvalm eller noe sånt, men sliter med apetitten. Ingenting som frister noe særlig, og lite som smaker. Tror også varmen har mye av skylda.

Lite som frister av mat her også:depressed: samtidig som er jeg er sulten:hilarious: kan ikke spise for sent på kvelden, da får jeg ikke sove på grunn av halsbrann… må spise med en gang jeg står opp om morgenen!

Jeg vil spise hele tiden, men føler egentlig ikke sultfølelse som normalt. Ikke så rart siden jeg spiser hele tiden:eek:

Har ikke matlyst for tiden og kjenner ikke på sultfølelse. Kjenner mer på en kvalme/ubehag. Spiser for å spise men blir fort ubehagelig.

Back
Topp